تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم گوشیهای سامسونگ

دوستان توجه کنند که گوشیهای سامسونگ که از سیستم جاوا پشتیبانی میکنند هیچ گونه تمی نمیتوان روی انها نصب کرد لطفا درخواست نکنید

تعویض فونت گوشی های s60و s603rd توسط FontRouter

و بالاخره نوبت آن رسید تا این بحت داغ و جذاب به همراه نرم افزار آن را برای شما عزیزان آموزش بدهیم . در پست های ماه های قبل تم هایی را معرفی کردیم که فونت های آن فونت های معمولی گوشی نبودند  و شاید خیلی زیبانر هم بودند . دوستان زیادی این گونه تصور کردند که با نصب آن تم ها فونت ها هم آن گونه تغییر می کند . اما در واقعیت این گونه نیست . در قسمت نظرات شمار خیلی زیادی از دوستان درخواست کرده بودند تا نرم افزار و یا آموزش تغییر فونت را برایشان در سایت قرار دهیم . باور کنید فرصتی نبود تا این کار را را برای شما انجام دهیم اما امروز بالاخره تصمیم گرفتیم آموزش کاملی در سایت درباره این مطلب یعنی تغییر فونت هم برای گوشی های سری 60 و هم سری 60 ورژن 3 قرار دهیم که نظیر آن را در هیچ سایت دیگری پیدا نمی کنید .

ابتدا نرم افزار FontRouter و فونت زیبایی را که ما خودمان برای شما انتخاب کرده ایم را از ادامه مطلب دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید . ( توجه داشته باشید که عکس زیر مربوط به فونت معرفی شده ی ما نیست و فونتی که ما برای شما جهت دانلود قرار دادیم بی نهایت زیباست . )  در ادامه مطلب دو نسخه از این نرم افزار یکی برای گوشی های سری 60 و دیگری برای گوشی های سری 60 ورژن 3 گذاشته شده است که شما باید نسخه مربوط به گوشی خود را دانلود کنید .

font-2

همین ابتدا باید نکته ای را متذکر شویم و آن هم اینکه نسخه s603rd  از این نرم افزار که در ادامه مطلب گذاشته شده است نیاز به ساین دارد که با هک گوشی که آموزش آن در این جا گذاشته شده ااست شما دیگر با ساین مشکلی ندارید . البته گوشی های جدید مانند n96 و n78 به دلیل امنیت بالاتر دیگر با این روش هک نمی شوند و دوستانی که از این گوشی ها استفاده می کنند با جستجو در گوگل می توانند روش های جدید هک را استفاده کنند .

حتما حتما نرم افزار را بر روی مموری کارت گوشی خود نصب کنید در غیر این صورت سایت موبایل ها دات کام هیچ مسوولیتی  در قبال بالا نیامدن گوشی شما پس از نصب این نرم افزار و مشکلات دیگر را ندارد. همچینین دوستانی که گوشی هایی بدون مموری کارت مانند n95 8gig  و ….. دارند نمی توانند به طور معمول از این نرم افزار استفاده کنند و روش های دیگری وجود دارد که در صورت درخواست دوستان آموزش داده می شود . پس از نصب نرم افزار پوشه ای با نام fonts  در مموری کارت شما ساخته می شود . در صورتی که ساخته نشد خودتان به طور دستی اقدام با ساخت این پوشه کنید دقت داشته باشید که در صورتی که خودتان پوشه را می سازید دقیقا تمام حروف آن حروف کوچک و به صورت fonts باشد . حال به این مسیر بروید  e:\data\fonts  که در این جا e منظور همان مموری کارت شماست . حال فونتی را که از ادامه مطلب با نام موبایل ها دانلود کرده بودید را در این پوشه کپی کنید . توجه داشته باشید که پس ار نصب نرم افزار FontRouter هیچ آیکونی در هیچ جای گوشی ساخته نمی شود . حال پس از کپی کردن فونت معرفی شده درمسیر  e:\data\fonts کافیست گوشی خود را یک خاموش و روشن و به اصطلاح ری استارت کنید و از تغییر فونت گوشی خود لذت ببرید . واقعا حال و هوای گوشی شما عوض می شود و تنوع زیادی به وجود می آورد . با تغییر فونت هم فونت فارسی و هم انگلیسی گوشی شما تعویض خواهد شد . این یکی از خواناترین ( هم برای زبان فارسی و هم زبان انگلیسی ) و بهترین فونت هایی بود که برای گوشی های سیمبیان وجود داشت .  باز هم تاکید می کنیم حتما نرم افزار را بر روی مموری کارت گوشی خود نصب کنید . چون اگر گوشی پس ار نصب این نرم فزار با مشکلی مانند بالا نیامدن مواجه شد شما با در آوردن مموری کارت و ری استارت گوشی می توانید گوشی خود را بالا بیاورید .

در پایان باید باید مطلبی را هم عرض نماییم و آن این است که شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که دلیل این همه توضیحات اضافی ما چیست ؟؟ بله درست است که ما می توانیم توضیحات خودمان را خیلی خلاصه تر هم کنیم اما ما فکر عزیزانی که تازه گوشی سیمبیان خریده اند هم هستیم . اگر توضیحات اضافی ما شما را ناراحت می کند لطفا روز اولی که گوشی سیمبیان خریده بودید و هیچ اطلاعاتی نداشتید را به یاد بیاورید آن وقت به ما حق می دهید . البته هیچ یک از دوستان انتقادی از ما راجع به توضیحات اضافه نکرده بود این انتقادی بود که خودمان از خودمان کردیم و جوابی بود برای دوستانی که به سیمبیان وارد تر هستند و توضیحات اضافی ما را به نوع دیگر برداشت می کنند .

دانلود نرم افزار FontRouter برای گوشی های سری 60 با حجم 15 کیلوبایت

دانلود نرم افزار FontRouter برای گوشی های سری 60 ورژن 3 با حجم 30 کیلوبایت

دانلود فونت پیشنهاد شده سایت موبایل ها دات کام برای هر دو نوع سیمبیان سری 60 و سری 60 ورژن 3 فوق العاده زیباست

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

سیستم های صوتی و آمپلی برای موبایل

این روزها بازار بستن سیستم های صوتی و آمپلی فایر بر روی ماشین های گوناگون بسیار داغ شده است . در خیابان در حال و هوای خودتان در حال راه رفتن هستید که ناگهان صدای کوبش شدیدی را در زیر پایتان احساس می کتید . به این طرف نگاه می کنید چیزی نیست . به آن طرف نگاه می کنید باز هم چیزی نمی بینید . پس از چند ثانیه می بینید که صدا در حال نزدیک شدن و زیادتر شدن است . ناگهان خودرویی را می بینید که با سیستم صوتی عظیم خود از چند خیابان دورتر زیر پای همه را به لرزه درآوره  است . البته توضیح این مسائل از بحث سایت ما که موضوع آن موبایل است خارج است .

subwoofer300

اما  پس این پست و این توضیحات برای چه بود ؟؟؟؟؟؟؟؟  ما امروز می خواهیم یک موزیک 1 دقیقه ای  استثنایی را به شما  معرفی کنیم تا آن را دانلود کرده و بر روی گوشی خود بریزید . اما دست نگه دارید . ایتدا چشمهایتان را ببندید و سپس این موزیک را اجرا کنید . این موزیک سیستم صوتی فوق العاده قوی ای را بر روی گوشی شما برای چند لحظه نصب می کند . باور نمی کنید این طور نیست ؟؟؟؟؟  پیشنهاد  می کنیم خودتان این سیستم صوتی را بر روی گوشی موبایل خود تجربه کنید . این موزیک بر روی گوشی هایی مانند 3250 و 5700 و n73 و n95 مخصوصا 3250 و 5700 که از اسپیکرهای توانمند و با کیفیتی استفاده می کنند معجزه می کند . پیشنهاد می کنیم خودتان تجربه کنید . در ادامه مطلب می توانید این موزیک استثنایی را دانلود کنید .

دانلود موزیک  subwoofer با حجم 1 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

توجه داشته باشید که استفاده بیش از حد از این موزیک ممکن است باعث آسیب و صدمه به اسپیکر گوشی شما شود .

قرار دادن عکس به صورت تمام صفحه در پس زمینه s60v3

با یک سورپرایز فوق العاده آمده ایم تا مشکل تمامی دارندگان گوشی های سری 60 ورژن 3 را حل کنیم . مشکلی که تمامی دارندگان گوشی های سری 60 ورژن 3 نوکیا از آن رنج می برند . شما که گوشی s60v3  دارید شما هم حتما به این مشکل برخورده اید که نمی توانید عکس مورد نظر خود را در پس زمینه به صورت تمام صفحه قرار بدهید اینطور نیست ؟؟؟؟

advanced-theme

ما قصد داریم  با معرفی یک نرم افزار فوق العاده مشکل تمامی شما دوستان را حل کنیم . کافیست نرم افزار SymbianOn Advanced Theme را بر روی گوشی خود نصب کنید و سپس  توسط آن عکس های مورد نظر خود را تمام صفحه بیندازید و از کار این نرم افزار لذت ببرید . امیدواریم این برنامه کاربردی مشکل گشای تمامی دوستان باشد .ما باز هم مثل همیشه نسخه کرک شده را در اختیار شما قرار داده ایم . ناگفته نماند که این نرم افزار برای نصب احتیاج به ساین دارد که شما باید گوشی خود را هک کرده باشید .  لطفا برای خواندن توضیحات مربوط به استفاده از این نرم افزار و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه کنید .

دانلود نرم افزار Advanced Theme با حجم  152 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

راهنمای استفاده : پس ار نصب نرم افزار به داخل آن رفته سپس creat wallpaper را انتخاب کنید سپس Done را انتخاب کنید . حالا به صفحه اول گوشی خود بروید و از تمام صفحه بودن عکس پس زمینه لذت ببرید

مسنجر IMPlus نسخه جاوا

در پست قبل مسنجر IMPlus را برای گوشی های سری 60 ورژن 3 معرفی کردیم . حال نسخه جاوا از این مسنجر را هم  در اختیار دارندگان گوشی های جاوا قرار می دهیم . البته ما خودمان هم اشاره کردیم که نسخه جاوا از این مسنجر وجود دارد که در صورت درخواست دوستان قرار می دهیم . چون ما فکر کردیم که در صورت وجود مسنجرهایی مانند sh messnger که واقعا کامل است کسی سراغ مسنجرهای ضعیف تری چون IMPlus نمی رود . دلیل ما هم برای معرفی نکردن نسخه جاوای این نرم افزار همین بود . نا گفته نماند که توضیحات جامع و کامل این مسنجر یعنی IMPlus در پست قبل داده شده است .

plus2

plus1

اما دوست خوب و عزیزی به نام محمود در قسمت نظرات لینک دانلود نسخه جاوای این مسنجر را در اختیار ما قرار داد تا در سایت قرار بدهیم . ما هم کار این عزیز را محترم می شماریم . دوستان مطمئن باشید تمامی کامنت ها و نظرات شما یکی یکی خوانده می شود و در صورت مقدور بودن اجرا خواهد شد . اتفاقا همین مسنجر Slick هم در خواست یکی از بازدیدکنندگان عزیز بود .

دانلود نرم افزار IMPlus نسخه جاوا برای گوشی های جاوا با حجم 57 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده :www.mobileha.com

slick و IMPlus دو مسنجر فوق العاده و دو رقیب جدا نشدنی

از مدت ها پیش با فعال شدن gprs ( اینترنت ) همراه اول و فعال بودن gprs  ایرانسل به دلیل داغ بودن بازار استفاده کنندگان از این سرویس قصد معرفی دو مسنجر یا این طور بگوییم دو ابر مسنجر را داشتیم که به لطف خدا امروزفرصت شد . البته با تولید سیم کارت های ایرانسل استفاده کنندگان از سرویس gprs و اینترنت موبایل در ایران به شدت زیاد شدند همچنین پس از فعال شدن  gprs همراه اول نیز به شمار این کاربران اضافه شد . اما آبا واقعا به نظر شما این اینترنت ها برای باز کردن سایت ها و استفاده کامل از اینترنت به صرفه هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟

slicklogo11

impluslogo1

اگر بخواهیم از به صرفه نبودن چشم پوشی کنیم مشکل دیگر gprs ایرانسل و همراه اول سرعت پایین آن است . جا دارد این جا مطلبی را عنوان کنیم که احتمالا موجبایت خنده شما را فراهم می کند . رئییس شرکت همراه اول به صراحت اعلام کرده است که انتظار نداشته باشید با gprs همراه اول سایت باز کنید ……. واقعا جالب است . این طور نیست ؟؟ پس تنها استفاده ای که می شود از این اینتزنت ها کرد احتمالا استفاده از نرم افزارهای مسنجر است . ما هم امروز قصد داریم دو ابر مسنجر را معرفی کنیم که در نوع خود بی نطیر هستند . البته مسنجر nimbuzz  هم فوق العاده است که قبلا در سایت معرفی شده است . همچینین این مسنجر دارای چت روم هم می باشد که شاید 50% از چت روم های این نرم افزار را ایرانی ها تشکیل می دهند . لینک دانلود nimbuzz را هم  برای دوستانی که تازه به سایت ما پیوسته اند دوباره قرار می دهیم . برای دانلود مسنجر nimbuzz  و خواندن توضیحات آن به این جا مراجعه کنید .

خوب به طور کامل به معرفی دو مسنجر slick و IMPlus می پردازیم تا بر حسب نیاز خود یکی از آن ها را دانلود کنید .برای خواندن توضیحات  کامل و مزایا و معایب این دو مسنجر به ادامه مطلب مراجعه نمایید  ……….

مسنجر slick ساخته شرکت قدرتمند lonely cat games می باشد . این شرکت با تولید file manager قدرتمند به نام X-plore جای صحبتی برای دیگر file manager ها باقی نگذاشته است . مزایا و معایب مسنجر slick را در زیر برای شما دوستان می نویسیم . انتخاب با شماست . نا گفته نماند که به معرفی آخرین نسخه از این دو مسنجر یعنی slick  و IMPlus می پردازیم . پس می توانید آخرین نسخه ها را با لینک مستقیم از سایت خودتان یعنی موبایل ها دات کام دانلود کنید .

slickpic2

مزایای slick :

پشتیبانی از ICQ, Yahoo, AIM, MSN, Google Talk, Jabber

امکان add و delete آیدی های add list تان
ارسال متن و شکلکهای دقیقا شبیه با یاهو مسنجر کامپیوترامکان نگه داری آرشیو چت هایتانامکان ارسال و دریافت فایل ( دقیقا همانند یاهو مسنجر کامپیوتر گزینه send file دارید . و جالبی و شگفتی  این گزینه در این مسنجر این است که شما حتی می توانید از کامپیوتر مقابل فایل بگیرید و یا فایلی از گوشی خود برای طرف مقابل ارسال کنید !!!!!!!  این یک قابلیت بی نظیر این مسنجر است اما در مسنجر های دیگر با وجود گزینه Send file  شما تنها قادر خواهید بود موبایل به موبایل فایل ارسال کنید از همه مهم تر اینکه مثلا اگر شما از IMPlus استفاده می کتید طرف مقابل شما هم باید با این نرم افزار در گوشی خودآنلاین شده باشد تا بتواند از شما فایلی دریافت کند یا فایلی برای او ارسال کنید

امکان ارسال و بازکردن لینک هاقابلیت نمایش Offline
مکان نوشتن customize status ( نوشته جلوی آیدی )
و در این نسخه پشتیانی از سیمبیان جدید به کار رفته در گوشی نوکیا 5800  و قابلیت تاچ اسکرین این گوشی

.

دوستانی که گوشی های سمبیان سری 60 و سیمبیان uiq3 و uiq  هم دارند می توانند با مراجعه به این سایت نسخه های مخصوص گوشی خود را دانلود کرده و از sllick این نرم افزار فوق العاده جالب بهره مند گردند .

امکان تعویض رنگ نرم افزار و یا  تبعیت از رنگ تم شما که در این صورت نرم افزار به صورت شیشه ای دیده می شود که فوق العاده زیباست ( این امکان در نسخه جدید اضافه شده است که هم اکنون این نسخه توسط سایت ما با لینک مستقیم در اختیار شما قرار داده شده است )

و اما معایب slick

عدم پشتیبانی از زبان فارسی . در صورت فارسی بودن pm  دوست شما در این نرم افزار جملات دوستتان به صورت ?????? دیده می شود که برای کسانی که به چت با زبان فارسی می پردازند یک مشکل حاد است

زیادتر بودن مقدار send  و receive  در این مسجر نسبت به مسنجر های فوق العاده به صرفه دیگر مانند sh messenger  که با بالا بودن مقدار send  و receive قاعدتا یک مقدار خیلی کم هزینه بیشتری هم از شارژ شما کسر می شود که البته با قابلیت هایی که این مسنجر در اختیار شما قرار می دهد می توان از این مورد چشم پوشی کرد .

impluspic

و اما مسنجر IMPlus

این مسنجر ریش سفید تمامی مسنجرهاست . IMPlus یک مسنجر فوق العاده است که از دیرباز وجود داشته و شناخته شده است و طرفداران خاص خود را دارد . اصلا موقعی که IMPlus وجود داشت هیچ کدام از مسنجر های دیگر مانند slick وجود نداشتند .

مزایای IMPlus :

پشتیبانی کامل از زبان فارسی

پشتیبانی از .ICQ, Yahoo, AIM, MSN, Google Talk, Jabber

ارسال متن و شکلکهای شبیه سازی شده از یاهو مسنجر کامپیوتر

امکان ارسال و دریافت فایل که این یک مزیت است اما ……. اما تنها امکان ارسال فایل از موبایل به موبایل و از IMPlus به IMPlus وجود دارد که این واقعا ضعف بزرگی است نسبت به مسنجر slick

امکان add و delete آیدی های add list تان

قابلیت نمایش Offline

معایب IMPlus :

نداشتن گزینه customize status ( نوشته جلوی آیدی )

سرعت پایین تر اتصال به سرور یاهو نسبت به مسنجر Slick ( البته باید بگوییم در ساعات آخر شب مسنجر Slick در اتصال به سرور یاهو کمی ضعیف عمل می کند که این مسنجر به راحتی به سرور یاهو متصل می شود )

خوب انتخاب با شماست و اما توصیه ما :

اگر راحتی کار و لذت چت کردن با دوستانتان را می خواهید پیشنهاد ما مسنجر بی نظیر slick است

اگر زبان فارسی نیاز دارید IMPlus را به شما پیشنهاد می کنیم .

اما نظر و پیشنهاد آخر ما این است که دو مسنجر را همزمان بر روی گوشی خود نصب داشته باشید تا تمامی امکانات را داشته باشید . امیدواریم توضیحات جامع و کامل بوده باشد . مطمئن باشید نظیر توضیحات ما را در هیچ سایت دیگری پیدا نخواهید کرد .

دانلود نرم افزار Slick نسخه 0.45

که  تا به این لحظه آخرین نسخه این نرم افزار است برای s603rd

دانلود نرم افزار  IMPlus نسخه 7.14 کرک شده

این نرم افزار هم نسخه های دیگر سیمبیان مانند uiq3  را داردکه می توانید با search آن را بیایبد .  البته این نرم افزار نسخه جاوا هم دارد که در صورت درخواست دوستان ان شاالله در فرصتی دیگر در سایت قرار می دهیم

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

کتاب داستانهایی از زمین کربلا

سلام بر تو ای شهید، سلام بر تو ای مظلوم، سلام بر تو ای عطشان، سلام بر تو که پدر شهید، برادر شهید، عموی شهید، فرزند شهید و سیّد و سرور شهیدان مظلوم هستی.
ای حسین جان وجود تو سرمایه اسلام و شهادت تو احیاگر اسلام عزیز است، حسین جان خاک تو توتیای چشم اؤلیاء است، و شفا بخش دردها و آلام دنیوی و اُخروی بشر است. چه می توان از تو گفت حال آنکه تو خود همه چیز هستی؟! و از ازل تا ابد باقی می مانی، و از آدم ابوالبشر (ع) تا خاتم الانبیاء(ص)تو را زیارت کرده اند و بر مصائب تو گریستند.

کتاب داستانهایی از زمین کربلا مخصوص موبایل

امّا کربلا - کربلا چیست؟ کربلا هم کرب است هم بلا، هم رافع کرب است هم دافع بلا، کربلا همان بهشت است، کربلا همان قیامت است، کربلا همان حساب و میزان است، کربلا کربلاست!!!

کرب یعنی گرفتاری، و مشقّت و بلا یعنی عذاب و عقاب.
کربِ کربلا برای دشمنان اسلام و امامت و ولایت می باشد، چرا که آنان با بی اعتنائی )به زمین بهشت در روی زمین( کرب و گرفتاری برای خود آفریدند که بلای آخرت را به دنبال دارد. آنان فروختند آخرت و دنیای خویش را در کربلا، برای وعده و خیالهای باطل و فاسد خود.
چه کردند در کربلا؟!
آری آنان برای خود کرب و بلا ساختند حال آنکه کربلا، کرب و بلائی برای حسین (ع) نداشت! بلکه رافع و دافع کرب و بلای حسین (ع) و شیعیان او می شد.
با نام آن زمین، با خاک آن زمین، با حرمت آن زمین اسلام و امّت مسلمان نجات می یافت!
امام حسین (ع) بسوی کربلا می آید به مانند ماهی که سالها از دریا به دور افتاده باشد، حسین (ع) را در کربلا نکشتند! حسین (ع)  را در )شام( کشته بودند! آنجائی که ولایت و امامت را غصب کردند، حسین(ع) در کربلا زنده شد و از زندگی خویش اسلام را زنده کرد. آن هنگام که وارد خاک کربلا شد و دید که دیگر مرکب حرکت نمی کند، مرکب را عوض کردند، و باز حرکت ننمود، تا سه مرتبه مرکب را عوض کردند، مرکب حرکت ننمود. و آنگاه فرمودند:
فرود آیید که این جا مقتل من و مدفن من و مردان من است و اینجا خیمه های ما را غارت می کنند و خون ما را می ریزند، که این خبر را از جدّم رسول خدا(ص) شنیده ام…

لینک دانلود با حجم 136 کیلوبایت

تم زیبای Moise برای سیمبیان ورژن 3

یک تم زیبا با گستره ای از رنگهای قهوه ای و زیبایی شرقی گونه مخصوص گوشیهایی با سیستم سیمبیان ورزن 3

www.mobileha.com

www.mobileha.com

کلمه عبور فایل فشرده : www.mobileha.com

دانلود با آیکونهای ویژه تم (614 کیلوبایت)

دانلود نسخه بدون آیکون (92 کیلوبایت)

تعویض عملکرد تمام کلیدهای پاکت پی سی حتی کلید ولوم با AE Button

گوشی های پاکت پی سی و ویندوز موبایل با تمام عظمت و انعطاف نرم افزاری خود اما گاهی با مشکلات و مسائل خیلی کوچک و ساده ممکن است صاحبان خود را دچار مشکل کنند . همان طور که خودتان هم می دانید در گوشی های پاکت پی سی امکان اینکه برای هر دکمه ای یک عملکرد را تعریف کرده یا عملکرد تمام دکمه ها را تعویض کنیم وجود ندارد . اما نگران نباشید …

acc

ما امروز نرم افزاری را برای دارندگان گوشی های پاکت پی سی معرفی می کنیم که توسط آن می توانند عملکرد تمامی کلید های پاکت پی سی خود را تعویض کنند ( کاری که به طور معمول در ویندوز قابل انجام نیست ) . همان طور که در تصویر زیر می بینید توسط این نرم افزار می توانید عملکرد هر کلیدی حتی کلیدهای ولوم را هم تغییر دهید . این برنامه قابلیت نصب بر روی تمامی ویندوز ها یعنی 2003 و 6 و 6.1 را داراست . پیشنهاد می کنیم این نرم افزار قوق العاده کاربردی را از دست ندهید .

دانلود نرم افزار ae button با حجم 176 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

این نرم افزار کرک شده است و توسط هر کد دلخواهی  قابل رجیستر است .

دسته بندی sms های ارسالی و دریافتی توسط Nokia Conversation برای

توسط نرم افزای که امروز قصد معرفی آن را داریم شما می توانید اس ام اس های دریافتی و ارسالی  خود را دسته بندی کنید . ابتدا باید بگوییم که این نرم افزار یکی از نرم افزارهای جانبی شرکت نوکیا است که برای گوشی های s60v3 خود منتشر کرده پس احتمالا خود نوکیا در صدد رفع مشکلی بوده که اقدام به تولید این نرم افزار کرده است.  خوب حالا حتما می پرسید دسته بندی یعنی چه ؟؟؟؟

nokiaconversation1

کار این نرم افزار بسیار جالب است . فرض کنید شما تعداد زیادی اس ام اس از افراد زیادی که نام آن ها در دفترچه تلفن گوشی شما موجود است دارید . مثلا 5 اس ام اس از فردی با نام Ali  و چند اس ام اس از فرد دیگری به نام mehrdad  در inbox گوشی خود دارید و در بین این اس ام اس ها از افراد دیگر هم به صورت پراکنده  اس ام اس دارید . حال این نرم افزار پس از نصب شدن تمامی اس ام اس های یک فرد را در کنار هم قرار می دهد . یعنی اس ام اس های Ali را در کنار هم  اس ام اس های mehrdad را در کنار هم و به طور کل  تمام اس ام اس هایی که از هر فرد آمده است را در کنار هم قرار می دهد و بر روی نام هر کسی تعداد اس ام اس های ارسالی اش را هم ثبت می کند  جالب است این طور نیست ؟؟؟؟؟؟ ناگفته نماند که این نرم افزار همان طور که در عنوان مطلب خواندید برای اس ام اس های ارسالی هم این کار را انجام می دهد . لطفا برای دانلود و آموزش استفاده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

راهنمای استفاده : با نصب این نرم افزار  یک شرتکات در قسمت برنامه ها ایجاد می شود و همچنین یک منو جدبد به قسمت Contacts گوشی شما معمولا با نام group sms  نیز اضافه می شود که از طریق این قسمت یا با مراجعه به خود برنامه می توانید اس ام اس های دسته بندی شده خود را ببینید و حتی می توانید اس ام اس هم ارسال کنید .

نکته مهم  این که این نرم افزار برای هر سری از گوشی های s60v3 نوکیا نسخه مخصوص به خود دارد که شما باید نسخه مربوط به گوشی خود را دانلود کنید .

دانلود نرم افزار  Nokia Conversation

برای گوشی های  سیمبیان 9.1  ( مانند n73 - 3250 - 5500  و ….. )

برای گوشی های سیمبیان 9.2 ( مانند n95 - 5700 -  n82   ,  ….. )

برای گوشی های سیمبیان  9.3 ( مانند n96 و …… )

برای گوشی های سری E سیمبیان 9.1 ( مانند e65 )

برای گوشی های سری E سیمبیان 9.2

در بعضی از این فایل های دانلود 2 فایل وجود دارد که شما باید اقدام به نصب هر دو فایل کنید

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

تبدیل اس ام های فینگیلیش به فارسی و بالعکس این بار برای گوشی های

همان طور که اطلاع دارید در چند پست قبل نرم افزاری برای گوشی های s603rd  نوکیا معرفی کردیم که بسیار کاربردی بود و کار آن تبدیل اس ام اس های شما از حالت فینگیلیش به فارسی و فارسی به فینگیلیش بود .. حال مژده ای برای این دوستان داریم که همان نرم افزار fi2fa این بار برای گوشی های سری 60 نوکیا توسط دوست خوبمان علی واثقی نوشته شده است که این نرم افزار را به صورت رایگان در اختیار همه قرار داده است . ما هم به نوبه خودمان از این برنامه نویس عزیز تشکر می کنیم و برنامه کاربردی ایشان را در سایت موبایل ها دات کام قرار می دهیم تا همه عزیزان از این برنامه استفاده کنند .لطفا برای نصب حتما راهنمای نصب که در انتهای مطلب و در ادامه مطلب گذاشته شده است را بخوانید .

i 2 Fa نام نرم افزاری است که شما توسط آن می توانید تمامی اس ام اس های موجود در  گوشی خود را از حالت فینگلیش ( به عنوان مثال : salam ) به حالت فارسی ( سلام ) و بالعکس یعنی از فارسی به فینگلیش تبدیل کنید . جالب است این طور نیست ؟؟؟؟؟؟؟ با گران شدن نرخ اس ام اس های فینگلیش وجود این نرم افزار واقعا احساس می شد که این کار توسط سازنده نرم افزار جناب آقای علی واثقی انجام شد و این نرم افزار ساخته شد .

با گران شدن نرخ اس ام اس های انگلیسی عده ای به علت اینکه همچنان به نوشتن اس ام اس فینگلیش عادت داشتند و نوشتن یک کلمه اس ام اس فارسی برایشان سخت بود و همچنین به علت تسلط به حروف انگلیسی و اس ام اس فینگلیش  حاضر هستند تا گرانی اس ام اس فینگلیش را به جان بخرند اما اس ام اس فارسی را ننویسند زیرا همان طور که خودتان می دانید تایپ اس ام اس فینگلیش خیلی سریعتر و راحت تر از تایپ اس ام اس فارسی است . اما نگران نباشید نرم افزار Fi 2 Fa برای حل مشکل شما ساخته شده است . شما می توانید در گوشی خود به راحتی و همانند قبل به سرعت اس ام اس فینگلیش خود را بنویسید و این اس ام اس تایپ شده را به نرم افزار Fi 2 Fa بدهید تا Fi 2 Fa متن اس ام اس فینگلیش شما را خیلی سریع و راحت به اس ام اس فارسی تبدیل کند . فکر نمی کنیم با این توضیحات با کاربرد این نرم افزار آشنا نشده باشید پس پیشنهاد می کنیم هرچه زودتر این نرم افزار را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید و از آن لذت ببرید .

راهنمای نصب : در فایل دانلود 5 نرم افزار گذاشته شده است که شما باید آن ها را حتما به همان ترتیب شماره گذاری شده نصب کنبد وگرنه در اجرای این نرم افزار با مشکل مواجه خواهید شد . همچنین تمام 5 فایل را در حافظه داخلی گوشی خود نصب کنید . نگران نباشید این 5 فایل اصلا فضایی از گوشی شما را نمی گیرد . پس از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کنید و تمام این 5 فایل را در یک پوشه قرار دهید و این پوشه را توسط کابل یا رم ریدر به گوشی خود انتقال دهید . سپس از فایل شماره ۱ شروع به نصب کنید تا به فایل شماره5 برسید .

دانلود نرم افزار fi2fa برای گوشی های سری 60 نوکیا با حجم 640 کیلوبایت

حل مشکل عدم نمایش نام شخص در delivery اس ام اس پاکت پی سی

یکی از مشکلات بزرگ ویندوزهای تولیدی مایکروسافت برای گوشی های پاکت پی سی ( ویندوز موبایل ) که حتی در نسخه 6 ویندوز تولیدی هم اصلاح نشده این است که اگر شما در بخش اس ام اس گوشی های پاکت پی سی پیغام delivey ( گزارش دریافت پیام توسط گیرنده ) را فعال کنید هنگامی که اس ام اس خود را برای شخص مورد نظر می فرستید در هنگام delivery تنها شماره آن فرد نمایش داده می شود . یعنی اینکه گوشی به شما پیغام می دهد که فلان اس ام اس به دست فلان شماره رسید و اصلا نامی از شخص مورد نظر (حتی در صورت وارد کردن در دفترچه تلفن ) موجود نیست .حال اگر در همان لحظه برای چند نفر اس ام اس بفرستید قطعا با delivey ها که فقط شماره را می نویسند دچار مشکل می شوید .

ز آن جا که انعطاف پذیری نرم افزاری گوشی های پاکت پی سی فوق العاده بالاست هم اکنون قصد داریم نرم افزاری چند کیلوبایتی را به شما معرفی کنیم که دقیقا برای همین مشکل ساخته شده است . شما پس از نصب این نرم افزار بدون انتخاب هیچ تنظیم خاصی می توانید delivery های خود را به همراه نام و شماره و یا تنها نام ببینید ( در نرم افزار قابل تنظیم است ) در واقع این نرم افزار نوعی fix  و پچ می باشد که برای گوشی های ویندوز موبایل ساخته شده است .

خوشبختانه این نرم افزار بر روی تمام ویندوز ها یعنی 2003 و 2005 و 2006 قابل نصب می باشد .

دانلود نرم افزار SMSDRFix با حجم تنها 17 کیلوبایت

سورد فایل فشرده : www.mobileha.com

تم فوق العاده زیبای نوکیا برای گوشی های سری 60

به محض دیدن عکس ها حتما متوجه می شوید که این تم برایتان آشناست این طور نیست ؟؟؟؟ بله این تم یکی از تم های فابریک گوشی های جدید نوکیا مانند n95  و 5700 وn78  , … است که به طور پیشفرض بر روی این گوشی ها وجود دارد . این تم آنقدر زیباست که کمتر کسی تا مدت ها حاضر به تعویض آن می شود .

theme-s60-s60

حال نوکیا همانند ما دارندگان گوشی های قدیمی خود یعنی سری 60 را هم فراموش نکرده و  این تم زیبا را برای  گوشی های سری 60 آماده کرده است . به تمام دارندگان گوشی های سری 60 نوکیا توصیه اکید می کنیم این تم را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنند . مطمئن باشید پشیمان نمی شوید .  بعد از نصب تم بر روی گوشی سری 60 خود واقعا احساس می کنید یک گوشی از خانواده s603rd (  سری 60 ورژن 3 ) را در دستان خود دارید .

دانلود تم نوکیا برای گوشی های سری 60 با حجم 329 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

نرم افزار سلام شیعه

نرم افزار سلام شیعه یکی از برنامه های تلفن همراه و تحت فرمت جاواست.

نرم افزار سلام شیعه - مخصوص تلفنهای همراه

نرم افزار سلام شیعه - مخصوص تلفنهای همراه

امکانات این نرم افزار به صورت خلاصه شامل موارد زیر است:

متن وترجمه خطابه غدیر

پاسخگویی به بیش از 200شبهه باذکر سوال وجواب

کتاب خاطرات همفر (تاریخچه ای از وهابیت)

کتاب شیعه پاسخ می گوید از آیت الله مکارم شیرازی

داستان های جالب وخواندنی(شامل 125 داستان آموزنده واسلامی از مجموعه داستان و راستان

دیگر از امکانات برنامه:

امکان جستجو ونمایش ده موضوع آخر به ترتیب مشاهده وامکان تغییر شکل ظاهری برنامه است.

یکی از نقاط قوط برنامه مستقل بودن برنامه ونوشته های آن از زبان تلفن های همراه است که باعث می شود این برنامه در گوشی های مختلف وحتی بدون امکان تایپ فارسی به خوبی قابل اجرا باشد.

این نرم افزار توسط یکی از کاربران با نام مستعار gschool123 از طریق ایمیل برایمان ارسال شده است.

دانلود نرم افزار سلام شیعه

پسورد: www.mobileha.com

حجم :  1 مگابایت

بازی فوق العاده زیبای بسکتبال با فرمت جاوا محصولی از gameloft

باز هم قصد معرفی بازی زیبا با گرافیکی فوق العاده از کمپانی شناخته شده gameloft را داریم که بازی هایش حداقل برای ما و شما کاملا شناخته شده است . این بازی با گرافیکی فوق العاده و در 4 رزولوشن برای تقریبا تمام گوشی ها ساخته شده که می توانید نسخه مربوط به گوشی خود را دانلود کنید و لذت ببرید .basketball_mobileha

در ادامه دانلود می توانید نسخه مربوط به گوشی خود را دانلود کنید .

دانلود بازی بسکتبال gameloft در 4 رزولوشن

128×128_K300i

176×220_K750_K700

176×220 برای گوشی های سری 60 و گوشی w810 سونی اریکسون

240×320 برای گوشی های سری 60 ورژن 3 و گوشی k800  سونی اریکسون

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com