تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تبدیل اس ام های فینگیلیش به فارسی و بالعکس این بار برای گوشی های

همان طور که اطلاع دارید در چند پست قبل نرم افزاری برای گوشی های s603rd  نوکیا معرفی کردیم که بسیار کاربردی بود و کار آن تبدیل اس ام اس های شما از حالت فینگیلیش به فارسی و فارسی به فینگیلیش بود .. حال مژده ای برای این دوستان داریم که همان نرم افزار fi2fa این بار برای گوشی های سری 60 نوکیا توسط دوست خوبمان علی واثقی نوشته شده است که این نرم افزار را به صورت رایگان در اختیار همه قرار داده است . ما هم به نوبه خودمان از این برنامه نویس عزیز تشکر می کنیم و برنامه کاربردی ایشان را در سایت موبایل ها دات کام قرار می دهیم تا همه عزیزان از این برنامه استفاده کنند .لطفا برای نصب حتما راهنمای نصب که در انتهای مطلب و در ادامه مطلب گذاشته شده است را بخوانید .

i 2 Fa نام نرم افزاری است که شما توسط آن می توانید تمامی اس ام اس های موجود در  گوشی خود را از حالت فینگلیش ( به عنوان مثال : salam ) به حالت فارسی ( سلام ) و بالعکس یعنی از فارسی به فینگلیش تبدیل کنید . جالب است این طور نیست ؟؟؟؟؟؟؟ با گران شدن نرخ اس ام اس های فینگلیش وجود این نرم افزار واقعا احساس می شد که این کار توسط سازنده نرم افزار جناب آقای علی واثقی انجام شد و این نرم افزار ساخته شد .

با گران شدن نرخ اس ام اس های انگلیسی عده ای به علت اینکه همچنان به نوشتن اس ام اس فینگلیش عادت داشتند و نوشتن یک کلمه اس ام اس فارسی برایشان سخت بود و همچنین به علت تسلط به حروف انگلیسی و اس ام اس فینگلیش  حاضر هستند تا گرانی اس ام اس فینگلیش را به جان بخرند اما اس ام اس فارسی را ننویسند زیرا همان طور که خودتان می دانید تایپ اس ام اس فینگلیش خیلی سریعتر و راحت تر از تایپ اس ام اس فارسی است . اما نگران نباشید نرم افزار Fi 2 Fa برای حل مشکل شما ساخته شده است . شما می توانید در گوشی خود به راحتی و همانند قبل به سرعت اس ام اس فینگلیش خود را بنویسید و این اس ام اس تایپ شده را به نرم افزار Fi 2 Fa بدهید تا Fi 2 Fa متن اس ام اس فینگلیش شما را خیلی سریع و راحت به اس ام اس فارسی تبدیل کند . فکر نمی کنیم با این توضیحات با کاربرد این نرم افزار آشنا نشده باشید پس پیشنهاد می کنیم هرچه زودتر این نرم افزار را دانلود کرده و بر روی گوشی خود نصب کنید و از آن لذت ببرید .

راهنمای نصب : در فایل دانلود 5 نرم افزار گذاشته شده است که شما باید آن ها را حتما به همان ترتیب شماره گذاری شده نصب کنبد وگرنه در اجرای این نرم افزار با مشکل مواجه خواهید شد . همچنین تمام 5 فایل را در حافظه داخلی گوشی خود نصب کنید . نگران نباشید این 5 فایل اصلا فضایی از گوشی شما را نمی گیرد . پس از دانلود فایل آن را از حالت فشرده خارج کنید و تمام این 5 فایل را در یک پوشه قرار دهید و این پوشه را توسط کابل یا رم ریدر به گوشی خود انتقال دهید . سپس از فایل شماره ۱ شروع به نصب کنید تا به فایل شماره5 برسید .

دانلود نرم افزار fi2fa برای گوشی های سری 60 نوکیا با حجم 640 کیلوبایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد