تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

با صداهای هولوفونیک چشم هایتان را ببندید و وارد یک دنیای حیرت ان

شاید شما هم با موزیک ها و صداهای سه بعدی یا همان هولوفونیک آشنا باشید یا نام این صداها را شنیده باشید و شاید هم اصلا با این صداها آشنا نیستید .  اگر جزو دسته دوم و سوم هستید می خواهیم شما را با یک صدای سه بعدی وارد یه دنیای حیرت انگیز کنیم . ترجیح می دهیم در رابطه با این صداها توضیح خاصی ندهیم . برای ورود به این دنیای حیرت انگیز احتیاج به هیچ نوع وسیله نقلیه یا پرداخت هزینه ای ندارید  . تمام چیزی که شما نیاز دارید فقط یک هدفون یا hands free موبایل  می باشد !!

holiphonic1

کافیست فایل را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید . حال با یک موزیک 3 بعدی 6 مگابایتی طرف هستید . شاید دلتان بخواهد ابتدا این موزیک را در کامپیوتر خود اجرا کنید و صدا را از طریق اسپیکر کامپیوتر خود بشنوید اما  پیشنهاد می کنیم این کار را نکنید چون  با این کار شما تفاوتی بین این موزیک و موزیک های دیگر نمی بینید .  اگر می خواهید به این دنیای حیرت انگیز وارد شوید این موزیک را به مموری کارت گوشی خود انتقال دهید و توسط hands free گوشی خود این موزیک را گوشی کنید . اینجاست که چهره شما دیدنی می باشد . حجم فایل دانلود 6 مگابایت است اما واقعا ارزش دانلود دارد . اگراین صداها را تا به حال تجربه نکرده اید توصیه اکید می کنیم که این موزیک را از دست ندهید . همان گونه که گفتیم باید فقط و فقط از هدفون یا هندزفری برای گوش دادن به این موزیک اعجاب انگیز استفاده کنید تا به عمق قضیه پی ببرید . توسط این صداها مغز ما انسان ها فریب می خورد و وارد فضایی می شویم که به آن تعلق نداریم . بگذارید بیشتر از این توضیح ندهیم تا جذابیت موضوع از بین  نرود .

در پایان باید بگویم به علت مشکلاتی که برای بنده ( سجاد صفا ) پیش آمده امکان دارد این آخرین پست بنده در این سایت باشد و بنده به مدت چند ماه و یا شاید بیشتر از سایت موبایل ها خداحافظی می کنم و همکاران دیگر در خدمت شما هستند و سایت همچنان پابرجا خواهد ماند . در صورتی که دوباره قسمت نشد در خدمتتان باشم همین جا خداحافظی گرم بنده را پذیرا باشید.

با تشکر سجاد صفا

دانلود موزیک سه بعدی آرایشگاه با حجم 6 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

توضیح : به علت بالا بودن حجم دانلود قصد داشتیم فایل را به چند قسمت تبدیل کنیم و برای دانلود قرار دهیم اما این کار هم مشکلات خاص خودش را به دنبال داشت چون ممکن است اکثر دوستان برای خارج سازی این چند  فایل فشرده به مشکل بر بخورند برای همین یک فایل جهت دانلود قرار دادیم . اما چون سرور سایت بسیار پر سرعت است و قابلیت resume هم دارد فکر نمی کنیم مشکلی برای دانلود وجود داشته باشد .

قرار دادن عکس به صورت تمام صفحه در پس زمینه برای s60v3 ( نسخه سا

حتما خاطرتان هست که در پست های چند ماه پیش نرم افزاری را معرفی کردیم که این قابلیت را دارا بود که در گوشی های سری 60 ورژن 3 عکس پس زمینه را به حالت تمام صفحه و فول اسکرین بیندازد . این مسئله یا بهتر بگوییم این ضعف همان طور که خودتان می دانید فقط در گوشی های s60v2  و s60v3 وجود دارد چون مثلا شما در گوشی 6300 نوکیا که بدون سیستم عامل هست به راحتی می توانید عکس پس زمینه را تمام صفحه بیندازید . نرم افزاری که چند ماه پیش با نام Advanced Theme  معرفی کرده بودیم یک نرم افزار تازه کار و بهتر بگوییم به صورت دمو بود که دارای مشکلات بود و همان طور که دوستان متوجه شدند این نرم افزار پس ار چند روز استفاده بی دلیل از کار می افتاد .

freefswp

حال شرکت های نرم افزاری رقیب هم ساکت نبودند و نرم افزاری برای این کار اما این بار بدون اشکال و کاملا سالم با نام FreeFSWP تولید کرده اند . فقط موضوعی که این جا قابل گفتن است این است که این نرم افزار فقط برای گوشی های fp1 ساخته شده است . لیست گوشی های fp1 در ادامه مطلب گذاشته شده است و اگر گوشی شما در این لیست وجود نداشت ما واقعا شرمنده ایم . البته اکثر گوشی ها در خانواده fp1 جا می گیرند . از گوشی هایی که fp2 هستند می توان به n96 و 5320  و …. اشاره کرد . همچنین این نرم افزار برای نصب نیاز به ساین یا هک بودن گوشی دارد .  حال بیشتر از این شما را معطل نمی گذاریم .

همان طور که در عکس می بینید تصویر پس زمینه کاملا تمام صفحه ( حتی پشت نشانگر آنتن و باتری ) افتاده است . در ضمن نرم افزار کاملا مجانی است .

اگر گوشی شما در لیست زیر نبود متاسفانه نرم افزار بر روی  گوشی شما کار نمی کند . برای راحت تر پیدا کردن نام گوشی خود از  ctrl+f بر روی کیبورد کامپیوتر خود استفاده کنید .

لیست گوشی های fp1
——————-
Nokia N77
Nokia E61i
Nokia E65
Nokia N93i
Nokia N91 8GB
Nokia E62
Nokia E50
Nokia 5500
Nokia N93
Nokia N73
Nokia N80
Nokia N71
Nokia N92
Nokia E70
Nokia E60
Nokia E61
Nokia 3250
Nokia 6124 classic
Nokia N82
Nokia N95-3 NAM
Nokia E51
Nokia N95 8GB
Nokia N81
Nokia N81 8GB
Nokia 6121 classic
Nokia 6120 classic
Nokia 5700 XpressMusic
Nokia 6110 Navigator
Nokia E90 Communicator
Nokia N76
Nokia 6290

Nokia N95

دانلود نرم افزار FreeFSWP  برای گوشی های fp1 سری 60 ورژن 3 با حجم 55 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

تم زیبای IphoneFlowers برای گوشی های سری 60 ورژن 3

بار دیگر قصد معرفی تمی واقعا زیبا برای گوشی های سری 60 ورژن 3 را داریم . آیکون های این تم - عکس پس زمینه - وضوح و خوانا بودن نوشته های تم در همه صفحات و …….. همگی دست به دست هم دادند تا تمی فوق العاده ساخته شود .  این تم در دو نسخه و برای گوشی های Fp1 و fp2 ساخته شده که شما باید با توجه به مدل گوشی خود نسخه مناسب را دانلود نمایید . در ادامه مطلب لیست گوشی های fp1 و fp2 نوشته شده است .

flower-iphone

در صورت استقبال دوستان در روز های آتی این تم زیبا با همین آیکون ها به صورت های متفاوت دیگری در سایت قرار داده می شود.

لیست گوشی های fp1
——————-
Nokia N77
Nokia E61i
Nokia E65
Nokia N93i
Nokia N91 8GB
Nokia E62
Nokia E50
Nokia 5500
Nokia N93
Nokia N73
Nokia N80
Nokia N71
Nokia N92
Nokia E70
Nokia E60
Nokia E61
Nokia 3250
Nokia 6124 classic
Nokia N82
Nokia N95-3 NAM
Nokia E51
Nokia N95 8GB
Nokia N81
Nokia N81 8GB
Nokia 6121 classic
Nokia 6120 classic
Nokia 5700 XpressMusic
Nokia 6110 Navigator
Nokia E90 Communicator
Nokia N76
Nokia 6290
Nokia N95

لیست گوشی های fp2
———————
Nokia 5320 XpressMusic
Nokia N78
Nokia N96
Nokia 6210 Navigator

Nokia 6220 classic

دانلود نسخه fp1 با حجم 900 کیلوبایت

دانلود نسخه fp2 با حجم 910 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

بازی شطرنج برای گوشی های جاوا

فکر نمی کنیم علاقه مندان به بازی شطرنج در دنیا و ایران خودمان کم باشند . بازی ای که دقیقا مغز  انسان دخالت مستقیم دارد . بازی ای که توسط آن واقعا می شود هوش افراد را سنجید . همان طور که در عنوان خواندید این بازی با فرمت جاواست و بر روی تمامی گوشی هایی که جاوا را ساپورت می کندد قابل اجراست .

chess-game

همچنین در این بازی 6 حالت سختی وجود دارد که شما انتخاب می کنید . از دیگر امکانات بازی می توان به امکان برگشت حرکات اشتباه اشاره کرد .  فکر نمی کنیم نیازی به توضیحات بیشتر باشد چون مطلب کاملا واضح است . در پایان هم این نکته قابل عرض است و ان هم اینکه این بازی ساخته شرکت Sellufun Games می باشد که جزو شرکت های معروف بازی سازی است .

دانلود بازی شطرنج با فرمت جاوا با حجم  80 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

Slide Helper v1.07 برای گوشی های کشویی s60v3

امروز قصد معرفی نرم افزاری فوق العاده جالب برای گوشی های کشویی s60v3 را داریم . این یکی دیگر از پست های طلایی سایت موبایل ها دات کام است . ابتدا قبل از هر  توضیحات در مورد کار برنامه باید بگوییم برنامه برای نصب نیاز به ساین دارد .  همان طور که در عنوان خواندید این برنامه فقط و فقط برای گوشی های اسلاید یا کشویی سری 60 ورژن 3 است مانند گوشی n95 . توسط این برنامه قادرید گوشی خود را طوری تنظیم کنید که وقتی کیبورد کشویی آن را می بندید نور lcd خاموش شود - روشن بماند- صفحه کلید قفل شود- صفحه کلید باز بماند - تماس قطع شود - یا تماس قطع نشود . این ها ویژگی های معمولی این برنامه است و قابلیت اصلی آن این است که می توانید برای باز و بسته شدن کیبورد کشویی خود آهنگی بگذارید . خیلی جالب است اینطور نیست ؟؟؟؟

slide_helper

و در پایان هم دو نکته را متذکر شویم . این برنامه فقط و فقط برای گوشی های کشویی دقیقا مانند گوشی n95 کاربرد دارد و بر روی گوشی های دیگر حتی گوشی های تاشو کاربردی ندارد .  مطلب بعدی اینکه اگر در مورد ساین و ساین کردن و هک گوشی خود مشکل دارید به سایت opda که سایتی چینی است بروید و درخواست فایل cer  دهید توسط این سایت به راحتی می توانید برنامه هایی که نیاز به ساین دارند را بر روی گوشی خود نصب کنید . کافیست در این سایت IMEI یا همان شماره سریال گوشی خود که از طریق شماره گیری کد #06#* در صفحه اصلی بدست می آید را قرار دهید تا در صف کاربران منتظر برای دریافت فایل CER قرار بگیرید . حداکثر بعد از 48 ساعت فایل CER شما به همراه لینک دانلود آماده است و می توانید راحت به نصب برنامه هایی که نیاز به ساین دارند بپردازید .

ضمنا در ادامه مطلب دو فایل جهت دانلود قرار گرفته است که  دارندگان گوشی های e65 و n80 باید فایل دوم را دانلود کنند .

دانلود برنامه slide helper 1.7 با حجم 48 کیلوبایت

دانلود برنامه slide helper 1.7 مخصوص گوشی های e65  و n80 با حجم 37 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com