تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

لطفا آپدیت نکنید !!! لطفا گوشی S60V3 خود را آپدیت نکنید !!

بله عنوان مطلب را کاملا درست خواندید . چند وقتی است که نوکیا در حال قرار دادن آپدیت های جدید برای اکثر گوشی های سری 60 ورژن 3 خود بر روی سایت اختصاصی خود یعنی نوکیا دات کام است . کمی با خود فکر کنید . دلیل این همه آپدیت های جدید و پی در پی که بعد از آپدیت هم متوجه می شوید گوشی شما هیچ تغییری در بهبود عکس و سرعت و موارد دیگری که انتظار بهبود آن را داشتید نکرده واقعا چیست ؟؟؟؟؟ باید بگوییم این سیاست جدید نوکیا برای خارج کردن تمام گوشی های هک شده  از حالت هک و به وجود آمدن دوباره معضل ساین کردن برنامه هاست . هر روز شاهد نظرات دوستانی در قسمت نظرات سایت موبایل ها دات کام هستیم که  جمله مشترک همگی این عزیران این است < از روش هک شما و هک سایت های دیگر استفاده کردم . حالا گوشی خود را آپدیت کرده ام و دیگر هیچ کدام از روش های موجود برای هک گوشی بر روی گوشی من جواب نمی دهد >

no-update

باید بگوییم اگر گوشی شما از نظر داشتن زبان فارسی و موارد جزئی دیگر مشکلی ندارد با آپدیت گوشی خود واقعا اشتباه بزرگی را انجام می دهید . واقعا اگر گوشی حال شما مشکلی ندارد چرا دردسرهای آپدیت را به جان می خرید ؟؟؟؟ دردسرهایی همچون دانلود فایل های آپدیت به صورت آنلاین و آفلاین . امکان خاموشی گوشی در هنگام آپدیت و دردسرها و مشکلات بعد از آن و همچنین مراجعه به تعمیراتی های موبایل که چیزی به اسم انصاف در اکثر آن ها یافت نمی شود و به ناحق از شما پول دریافت می کنند . متاسفانه اکثر دوستان با مشاهده آپدیت جدید برای گوشی خود دوست دارند بروز بودن را تجربه کنند در حالی که نمی دانند به دنبال این آپدیت جدید مشکلات و دردسرهایی به وجود می آید . آپدیتی که با آن چیزی به گوشی اضافه نمی شود به جز یک امنیت بالا که در آن امکان هک وجود ندارد . اکثر دوستان برای اضافه کردن زبان فارسی به گوشی خود گوشی خود را آپدیت می کنند . دوستان باید بگوییم اضافه شدن زبان فارسی به زبان های گوشی شما هیچ ربطی به آپدیت جدید ندارد . شما با همین ورژنی که در حال حاضر بر روی گوشی شماست می توانید زبان فارسی را در لیست زبان های گوشی خود داشته باشید . کافیست فایل های ورژن حال گوشی خود را از روی اینترنت و از سایت هایی مانند رپیدشیر و با دقت بالا ( اینکه این فایل ها مربوط به گوشی شما باشد )  دانلود کنید و سپس با تغییر پراداکت کد به پراداکت کد خاورمیانه زبان فارسی را به گوشی خود اضافه کنید . ( البته تمام گوشی ها زبان فارسی را ساپورت نمی کنند . مانند n73  که با آپدیت و تغییر پراداکت کد هم فقط زبان عربی به گوشی شما اضافه می شود )  همچنین شما اصلا نیازی به آپدیت آنلاین و از طریق سایت نوکیا ندارید . آپدیت آنلاین با هزینه و ریسک بسیار بالایی مانند خاموشی گوشی به علت های متعددی مانند قطعی برق و قطع شدن فقط 1 لحظه اینترنت همراه است . کافیست با نرم افزار nss پراداکت کد گوشی خود را به خاورمیانه تغییر دهید سپس با نرم افزارهایی مانند phoenix که نرم افزار تولیدی خود نوکیاست برای فلش و آپدیت گوشی خود آن هم به صورت آفلاین و آن هم از طریق کابل به آپدیت گوشی خود بپردازید . ( البته آپدیت و ریختن دوباره ورژن حال موجود بر روی گوشی به همراه زبان فارسی )  . اگر مبتدی هستید و یا زمان آموزش و یاد گرفتن کار با این نرم افزار ها را ندارید ما فقط یک جمله را به شما توصیه می کنیم . ( لطفا آپدیت نکنید  )

همچنین شما می توانید بدون آپدیت و فقط از طریق نرم افزاری که قبلا در سایت موبایل ها دات کام یعنی اینجا معرفی شده به فارسی نویسی در گوشی خود بپردازید .

در پایان هم این نکته قابل ذکر است که هنوز روش کارامد و جدید و آسانی برای هک گوشی های جدید مانند n96 و 5800 و همچنین گوشی های آپدیت شده وجود ندارد . پس تا آمدن روش جدید کمی صبر نمایید . به محض مشاهده روش خوب و کاملی آن را بر روی سایت قرار می دهیم . همانند قبلا که این کار را انجام دادیم .

نظرات 4 + ارسال نظر
IranPix یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ http://iranpix.blogfa.com/post-660.aspx


سلام. وبت رو دیدم....... من هرروز به وبلاگت سر میزنم ... تو چرا سر نمیزنی ؟؟
بیا به وبلاگم.. یه مطلب توووپ گذاشتم.... پاییز در یک نگاه!!!!!
پاییز در یک نگاه!!!
پاییز از نظر ستاره*شناختی بین دو نقطهٔ اعتدال پاییزی و انقلاب زمستانی است.

حتما بیای و بخونی چون خیلی باحاله... عکس هم گذاشتم
در ضمن اگر نظر ندی کم لطفی شما رو نسبت به ما نشون میده... چون من هر 2 روز یک بای میام به وبت سر میزنم
اوکی ؟؟ نظر بدی

اینم آدرس پست پاییز دی یک نگاه:
http://iranpix.blogfa.com/post-660.aspx

وحید دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما از2 روز پیش راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی و25 وب سایت دیگر همکاری خود را با ما اغاز کردند که این افتخار و اعتبار ماست

برای نمونه سایت های زیر را ببینید :


1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

ramin سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.iranmeet.com/

با سلام مدیر محترم
سایت iranmeet تمایل به تبادل لینک با شمارا دارد
اطلاعات سایت :
میانگین بازدید روزانه : 12000
PR : 2
الکسا : 128 هزار
عنوان : دانلود رایگان
نام سایت www.iranmeet.com
در صورت قبول این پیشنهاد ما را با مشخصات زیر لینک کرده و مشخصات خود را برای ما ارسال کنید
به امید همکاری بیشتر

bahar جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:37 ق.ظ

سلام.من گوشیم سری 60هست...الان آپدیتش کردم.ولی خب گوشیم نسبت به قبل خیلی اوضاش بد شده..مطالب فارسی هم اصلا نمیخونه...نسبت به قبل خیلی هنگ میکنه.نمیدونم چه جوری روش فارسی نصب کنم...از هرچی نرم افزار بوده استفاده کردم ولی نشد...لطفا کمکم کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد