تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

مشکل در طراحی سایت

سلام دوستان
قبل از هرچیز خواهشا حتما به من کمک کنید یه مشکل حیاتیه!باید سریع رفع شه
من یه سفارش گرفتم که یه قالب به html تبدیل می کنم! قالب وبلاگه
دیدید این نوع قالبها منو های کناریشون و پستاشون انعطاف پذیره و با اضافه و کم شدن مطلب ارتفاعش کم و زیاد میشه من هر کاری کردم تو پروژم این اتفاق نمی افته بی زحمت بگید راه چاره چیه چی کار کنم؟
فقط خواهش می کنم خیلی سریع جواب بدید! چون خیلی گیرم و اصلاً زمان ندارم

از کمک همتون ممنون

اندازه height رو به min-height تغییر بدید

ممنون کار ساز بود!
آقا یه چیزی تو سایت همیار ورد پرس منوی ناو بریش چه جوری طراحی شده(انیمیشنش) کدش رو میدونید؟

این مشکل حل شد اما الان بین منو فاصله زیادی می افته مشکلش چیه؟
قالب رو ذخیره کردم البته نیمه کارس

دوست گرامی بهتره نسخه آنلاین یا کد خودتون رو بذارید
اول اینکه صفحه خودتون رو بصورت utf-8 در بیارید تا متن های شما درست نمایش داده بشه
چرا صفحه خودت رو اینطور تعریف کردی ؟؟ هیچ div کنترلی برای اشیاء داخل صفحه خودت نذاشتی !!!
بهتر بود یه div کلی داشتی که مثلا اندازه weight اون 960 بود و میذاشتی وسط و منوی راست و چپ خودت رو هم میذاشتی توی اون تا این همه بد فرم نباشه
اصلا خوب کار نشده . سعی کردی با margin به منوی راست بیاریش وسط تر که این کاملا اشتباهه

در کل بزرگترین مشکلت اینه که ساختار صفحه رو درست تعریف نکردی

طراحی سایت

نظرات 2 + ارسال نظر
admin پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:49 ب.ظ http://asrfootball.blogsky.com

با سلام
دوست عزیز وبلاگ عصر فوتبال شروع به کار کرد
ما به دنبال فوتبال دوستان هستیم تا با همکاری همدیگر وبلاگی جامع از مطالب فوتبالی را داشته باشیم این وبلاگ هیچگونه قوانینی در رابطه با ارسال پست ندارد و شما هر زمان و هر تعداد که دوست داشته باشید میتوانید مطالب خود را انتشار دهید ما شما را برای نویسندگی در این وبلاگ دعوت میکنیم اگر مایل به نویسندگی در این وبلاگ هستید در قسمت نظرات وبلاگ ایمیل خود را برای ما ارسال کنید
با تشکر #عصر فوتبال#

admin پنج‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:51 ب.ظ http://er2re.ir

با سلام
دوست عزیز اگر با تبادل لینک موافقید وبمو با
عنوان:سایت سرگرمی و تفریحی هما
لینک کنید و به اطلاعم برسونید تا با چه عنوانی لینکتون کنم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد