تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

با صداهای هولوفونیک چشم هایتان را ببندید و وارد یک دنیای حیرت ان

شاید شما هم با موزیک ها و صداهای سه بعدی یا همان هولوفونیک آشنا باشید یا نام این صداها را شنیده باشید و شاید هم اصلا با این صداها آشنا نیستید .  اگر جزو دسته دوم و سوم هستید می خواهیم شما را با یک صدای سه بعدی وارد یه دنیای حیرت انگیز کنیم . ترجیح می دهیم در رابطه با این صداها توضیح خاصی ندهیم . برای ورود به این دنیای حیرت انگیز احتیاج به هیچ نوع وسیله نقلیه یا پرداخت هزینه ای ندارید  . تمام چیزی که شما نیاز دارید فقط یک هدفون یا hands free موبایل  می باشد !!

holiphonic1

کافیست فایل را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید . حال با یک موزیک 3 بعدی 6 مگابایتی طرف هستید . شاید دلتان بخواهد ابتدا این موزیک را در کامپیوتر خود اجرا کنید و صدا را از طریق اسپیکر کامپیوتر خود بشنوید اما  پیشنهاد می کنیم این کار را نکنید چون  با این کار شما تفاوتی بین این موزیک و موزیک های دیگر نمی بینید .  اگر می خواهید به این دنیای حیرت انگیز وارد شوید این موزیک را به مموری کارت گوشی خود انتقال دهید و توسط hands free گوشی خود این موزیک را گوشی کنید . اینجاست که چهره شما دیدنی می باشد . حجم فایل دانلود 6 مگابایت است اما واقعا ارزش دانلود دارد . اگراین صداها را تا به حال تجربه نکرده اید توصیه اکید می کنیم که این موزیک را از دست ندهید . همان گونه که گفتیم باید فقط و فقط از هدفون یا هندزفری برای گوش دادن به این موزیک اعجاب انگیز استفاده کنید تا به عمق قضیه پی ببرید . توسط این صداها مغز ما انسان ها فریب می خورد و وارد فضایی می شویم که به آن تعلق نداریم . بگذارید بیشتر از این توضیح ندهیم تا جذابیت موضوع از بین  نرود .

در پایان باید بگویم به علت مشکلاتی که برای بنده ( سجاد صفا ) پیش آمده امکان دارد این آخرین پست بنده در این سایت باشد و بنده به مدت چند ماه و یا شاید بیشتر از سایت موبایل ها خداحافظی می کنم و همکاران دیگر در خدمت شما هستند و سایت همچنان پابرجا خواهد ماند . در صورتی که دوباره قسمت نشد در خدمتتان باشم همین جا خداحافظی گرم بنده را پذیرا باشید.

با تشکر سجاد صفا

دانلود موزیک سه بعدی آرایشگاه با حجم 6 مگابایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

توضیح : به علت بالا بودن حجم دانلود قصد داشتیم فایل را به چند قسمت تبدیل کنیم و برای دانلود قرار دهیم اما این کار هم مشکلات خاص خودش را به دنبال داشت چون ممکن است اکثر دوستان برای خارج سازی این چند  فایل فشرده به مشکل بر بخورند برای همین یک فایل جهت دانلود قرار دادیم . اما چون سرور سایت بسیار پر سرعت است و قابلیت resume هم دارد فکر نمی کنیم مشکلی برای دانلود وجود داشته باشد .

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:02 ب.ظ

میخواستم از اقا سجاد تشکر کنم و بگم که کارات حرف نداشت.مرسی و خدا حافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد