تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

دسته بندی sms های ارسالی و دریافتی توسط Nokia Conversation برای

توسط نرم افزای که امروز قصد معرفی آن را داریم شما می توانید اس ام اس های دریافتی و ارسالی  خود را دسته بندی کنید . ابتدا باید بگوییم که این نرم افزار یکی از نرم افزارهای جانبی شرکت نوکیا است که برای گوشی های s60v3 خود منتشر کرده پس احتمالا خود نوکیا در صدد رفع مشکلی بوده که اقدام به تولید این نرم افزار کرده است.  خوب حالا حتما می پرسید دسته بندی یعنی چه ؟؟؟؟

nokiaconversation1

کار این نرم افزار بسیار جالب است . فرض کنید شما تعداد زیادی اس ام اس از افراد زیادی که نام آن ها در دفترچه تلفن گوشی شما موجود است دارید . مثلا 5 اس ام اس از فردی با نام Ali  و چند اس ام اس از فرد دیگری به نام mehrdad  در inbox گوشی خود دارید و در بین این اس ام اس ها از افراد دیگر هم به صورت پراکنده  اس ام اس دارید . حال این نرم افزار پس از نصب شدن تمامی اس ام اس های یک فرد را در کنار هم قرار می دهد . یعنی اس ام اس های Ali را در کنار هم  اس ام اس های mehrdad را در کنار هم و به طور کل  تمام اس ام اس هایی که از هر فرد آمده است را در کنار هم قرار می دهد و بر روی نام هر کسی تعداد اس ام اس های ارسالی اش را هم ثبت می کند  جالب است این طور نیست ؟؟؟؟؟؟ ناگفته نماند که این نرم افزار همان طور که در عنوان مطلب خواندید برای اس ام اس های ارسالی هم این کار را انجام می دهد . لطفا برای دانلود و آموزش استفاده به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

راهنمای استفاده : با نصب این نرم افزار  یک شرتکات در قسمت برنامه ها ایجاد می شود و همچنین یک منو جدبد به قسمت Contacts گوشی شما معمولا با نام group sms  نیز اضافه می شود که از طریق این قسمت یا با مراجعه به خود برنامه می توانید اس ام اس های دسته بندی شده خود را ببینید و حتی می توانید اس ام اس هم ارسال کنید .

نکته مهم  این که این نرم افزار برای هر سری از گوشی های s60v3 نوکیا نسخه مخصوص به خود دارد که شما باید نسخه مربوط به گوشی خود را دانلود کنید .

دانلود نرم افزار  Nokia Conversation

برای گوشی های  سیمبیان 9.1  ( مانند n73 - 3250 - 5500  و ….. )

برای گوشی های سیمبیان 9.2 ( مانند n95 - 5700 -  n82   ,  ….. )

برای گوشی های سیمبیان  9.3 ( مانند n96 و …… )

برای گوشی های سری E سیمبیان 9.1 ( مانند e65 )

برای گوشی های سری E سیمبیان 9.2

در بعضی از این فایل های دانلود 2 فایل وجود دارد که شما باید اقدام به نصب هر دو فایل کنید

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:04 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد