تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تعویض فونت گوشی های s60و s603rd توسط FontRouter

و بالاخره نوبت آن رسید تا این بحت داغ و جذاب به همراه نرم افزار آن را برای شما عزیزان آموزش بدهیم . در پست های ماه های قبل تم هایی را معرفی کردیم که فونت های آن فونت های معمولی گوشی نبودند  و شاید خیلی زیبانر هم بودند . دوستان زیادی این گونه تصور کردند که با نصب آن تم ها فونت ها هم آن گونه تغییر می کند . اما در واقعیت این گونه نیست . در قسمت نظرات شمار خیلی زیادی از دوستان درخواست کرده بودند تا نرم افزار و یا آموزش تغییر فونت را برایشان در سایت قرار دهیم . باور کنید فرصتی نبود تا این کار را را برای شما انجام دهیم اما امروز بالاخره تصمیم گرفتیم آموزش کاملی در سایت درباره این مطلب یعنی تغییر فونت هم برای گوشی های سری 60 و هم سری 60 ورژن 3 قرار دهیم که نظیر آن را در هیچ سایت دیگری پیدا نمی کنید .

ابتدا نرم افزار FontRouter و فونت زیبایی را که ما خودمان برای شما انتخاب کرده ایم را از ادامه مطلب دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید . ( توجه داشته باشید که عکس زیر مربوط به فونت معرفی شده ی ما نیست و فونتی که ما برای شما جهت دانلود قرار دادیم بی نهایت زیباست . )  در ادامه مطلب دو نسخه از این نرم افزار یکی برای گوشی های سری 60 و دیگری برای گوشی های سری 60 ورژن 3 گذاشته شده است که شما باید نسخه مربوط به گوشی خود را دانلود کنید .

font-2

همین ابتدا باید نکته ای را متذکر شویم و آن هم اینکه نسخه s603rd  از این نرم افزار که در ادامه مطلب گذاشته شده است نیاز به ساین دارد که با هک گوشی که آموزش آن در این جا گذاشته شده ااست شما دیگر با ساین مشکلی ندارید . البته گوشی های جدید مانند n96 و n78 به دلیل امنیت بالاتر دیگر با این روش هک نمی شوند و دوستانی که از این گوشی ها استفاده می کنند با جستجو در گوگل می توانند روش های جدید هک را استفاده کنند .

حتما حتما نرم افزار را بر روی مموری کارت گوشی خود نصب کنید در غیر این صورت سایت موبایل ها دات کام هیچ مسوولیتی  در قبال بالا نیامدن گوشی شما پس از نصب این نرم افزار و مشکلات دیگر را ندارد. همچینین دوستانی که گوشی هایی بدون مموری کارت مانند n95 8gig  و ….. دارند نمی توانند به طور معمول از این نرم افزار استفاده کنند و روش های دیگری وجود دارد که در صورت درخواست دوستان آموزش داده می شود . پس از نصب نرم افزار پوشه ای با نام fonts  در مموری کارت شما ساخته می شود . در صورتی که ساخته نشد خودتان به طور دستی اقدام با ساخت این پوشه کنید دقت داشته باشید که در صورتی که خودتان پوشه را می سازید دقیقا تمام حروف آن حروف کوچک و به صورت fonts باشد . حال به این مسیر بروید  e:\data\fonts  که در این جا e منظور همان مموری کارت شماست . حال فونتی را که از ادامه مطلب با نام موبایل ها دانلود کرده بودید را در این پوشه کپی کنید . توجه داشته باشید که پس ار نصب نرم افزار FontRouter هیچ آیکونی در هیچ جای گوشی ساخته نمی شود . حال پس از کپی کردن فونت معرفی شده درمسیر  e:\data\fonts کافیست گوشی خود را یک خاموش و روشن و به اصطلاح ری استارت کنید و از تغییر فونت گوشی خود لذت ببرید . واقعا حال و هوای گوشی شما عوض می شود و تنوع زیادی به وجود می آورد . با تغییر فونت هم فونت فارسی و هم انگلیسی گوشی شما تعویض خواهد شد . این یکی از خواناترین ( هم برای زبان فارسی و هم زبان انگلیسی ) و بهترین فونت هایی بود که برای گوشی های سیمبیان وجود داشت .  باز هم تاکید می کنیم حتما نرم افزار را بر روی مموری کارت گوشی خود نصب کنید . چون اگر گوشی پس ار نصب این نرم فزار با مشکلی مانند بالا نیامدن مواجه شد شما با در آوردن مموری کارت و ری استارت گوشی می توانید گوشی خود را بالا بیاورید .

در پایان باید باید مطلبی را هم عرض نماییم و آن این است که شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که دلیل این همه توضیحات اضافی ما چیست ؟؟ بله درست است که ما می توانیم توضیحات خودمان را خیلی خلاصه تر هم کنیم اما ما فکر عزیزانی که تازه گوشی سیمبیان خریده اند هم هستیم . اگر توضیحات اضافی ما شما را ناراحت می کند لطفا روز اولی که گوشی سیمبیان خریده بودید و هیچ اطلاعاتی نداشتید را به یاد بیاورید آن وقت به ما حق می دهید . البته هیچ یک از دوستان انتقادی از ما راجع به توضیحات اضافه نکرده بود این انتقادی بود که خودمان از خودمان کردیم و جوابی بود برای دوستانی که به سیمبیان وارد تر هستند و توضیحات اضافی ما را به نوع دیگر برداشت می کنند .

دانلود نرم افزار FontRouter برای گوشی های سری 60 با حجم 15 کیلوبایت

دانلود نرم افزار FontRouter برای گوشی های سری 60 ورژن 3 با حجم 30 کیلوبایت

دانلود فونت پیشنهاد شده سایت موبایل ها دات کام برای هر دو نوع سیمبیان سری 60 و سری 60 ورژن 3 فوق العاده زیباست

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

نظرات 1 + ارسال نظر
milad شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ

با سلام.نتونستم فونتتونو دانلود رکنم
اگه میشه واسم ایمیل کنین.مرسی
milad_felps@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد