تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

دانلود| تم موبایل|نرم افزار|اخبار

hمرورگر خوش نام Opera که این روزها به شدت با رقیب جدید خود یعنی Chrome گوگل در رقابت است، به کاربران قول داده با استفاده از آخرین نسخه مرورگر که این هفته منتشر شده، می توانند سرعت بیشتر، Email Client بهینه شده و قابلیت های همزمان سازی (synchronization) بهتری را تجربه کنند.

شرکت نروژی اپرا گفته است که Opera 9.6 دارای یک لینک گسترده اپراست. این بدان معناست که کاربران می توانند آسان تر از گذشته، اطلاعات و سلایق شخصی خود در مرورگر را بر هر رایانه ای پیاده و استفاده کنند. تاریخچه وبگردی، Bookmarkها و Bar شخصی کاربر از جمله این سلایق به شمار می رود.

در نسخه جدید، Opera Mail نیز دستخوش اندکی تغییر شده و کاربرانی که از خطوط کم سرعت استفاده می کنند، راحت تر می توانند آن را به کار گیرند. در واقع کسانی که از پهنای باند ناچیزی برخوردار هستند، می توانند با استفاده از ویژگی "low-bandwidth mode" ایمیل های خود را بهتر و راحت تر دریافت دارند.

اپرا همچنین ادعا کرده است که نسخه جدید با استفاده از «پاسخگویی بهینه شده و بارگذاری بهتر صفحات»، در مقایسه با Opera 9.5، سرعت بیشتری برای کاربران به ارمغان آورده است.

به گزارش Techworld مشاهده محتویات یک فید RSS، پیش از اشتراک یا حتی بوک مارک کردن آن، یکی دیگر از ویژگی های نوین اپراست. شرکت Opera گفته که این امر باعث می شود کاربر پیش نمایشی واضح و چند ستونی از هر RSS feed داشته باشد و بر همین اساس برای مشترک شدن یا نشدن در آن، بهتر تصمیم گیری کند.

گفتنی است پس از افزودن زبان های اندونزی، اکراینی، استونیایی، هندی، تلوگو و تامیل، Opera 9.6 هم اکنون از 38 زبان پشتیبانی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد