تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

پیانوی رایگان برای ویندوز موبایل

نرم افزار Omniano پیانو را به گوشی ویندوز موبایل شما خواهد آورد. مشابه این نرم افزار برای iPhone  و iPod touch  وجود داشت . از این نرم افزار در اکثر گوشیهای هوشمند از جمله سامسونگ Omnia می توانید استفاده کنید.

omniano-mobileha

امکانات و ویژگیهای نرم افزار :

دکمه های پیانو با عکس العمل و پاسخ سریع

کیفیت صدای عالی و بدون تاخیر

کلیدهای تمام صفحه

فعال بودن لرزش فقط در مدلهای M490 و M495

چرخش 180 درجه ای با استفاده از سنسور حرکت فقط در مدلهای M490 و M495

نمایشگر LED  برای قرار گیری در وضعیتهای  C یا F

4 اکتاو (C3~c6)

امکان تنظیمات مختلف توسط کاربر

پشتیبانی از QVGA, WQVGA, WVGA

برای آشنایی بیشتر  با این نرم افزار می توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید :

ownload Omniano

نظرات 1 + ارسال نظر
"پاورقی های من" سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.myfootnotes.blogsky.com

سلام – شاد باشید
از وبلاگتون دیدن کردم.
اگر میشه به وبلاگ من هم تشریف بیارین
و لطفا هر نوع انتقاد سازنده و پیشنهادی و یا ایده ای نو اگر دارید بفرمایید تا بتوانم خدمات بهتری رو به شما ارائه کنم.
متشکرم.

http://www.myfootnotes.blogsky.com
"پاورقی های من"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد