تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

آموزش هک کامل نوکیا 5800 !

همانطور که اطلاع دارید گوشی های نوکیا 5800 و N97  داری سیستم عامل S60V5 می باشند بنابراین نمی توان آن ها را به روش های معمولی مانند S60V3 هک کرد.

امروز ما روشی جدید را در اختیار شما رار داده ایم تا به راحتی به وسیله آن و بدون هیچ دردسری بتوانید گوشی نوکیا 5800 خود را هک نموده تا  تمامی برنامه های مورد نظر خود را روی گوشی نصب کنید و از شر دردسر های همیشگی فایل Cer و Key و دریافت از سایت های  چینی و… رهایی یابید!

5800

برای هک گوشی خود با ما همراه باشید.

خب برویم سر اصل مطلب!

1.ابتدا پک 800 کیلوبایتی زیر را دانلود کنید.

دانلود | 812 کیلوبایت|مستقیم

۲. سپس پک را از حالت فشرده خارج کرده ویکی از برنامه های x-plore و یا y-browser که هر دو در پک قرار دارند را نصب کنید (نیازی به نصب هر دو نیست ؛ فقط یکی را به دلخواه نصب کنید!)

۳.فایل فشرده FP۲_Hack_Test که در پک بالا قرار دارد را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه ی hack را به درایو e یا همان مموری کارت انتقال دهید.

۴.برنامه MapDrives.v۱.۰۰.Unsigned.sis را ساین کرده و روی موبایل نصب کنید.

۵.برنامه Hello O.P.D.A_S۶۰_۳_X_v_۱_۰_۰.sisx را نصب کنید

۶.برنامه MapDrives را اجرا کنید (بعد از اجرا برنامه سریعا بسته می شود که طبیعیست) بعد از اجرای برنامه درایو مخفی v در گوشیتان نمایان می شود.(به برنامه x-plore و یا y-browser که نصب کرده بودید بروید.اگر به غیر از درایو های c و e درایو v هم وجود داشت معلوم است که تا اینجای کار را درست انجام داده اید.

۷.برنامه MapDrives را حذف کنید

۸.برنامه helloO.P.D.A را اجرا کرده و به این مسیر بروید : Options –> RunUpdaterD

۹.از برنامه خارج شوید ولی آن را حذف نکنید.

۱۰. برنامه updaterD.sisx را نصب کنید.

۱۱. در آخر برای اطمینان یک بار گوشی خود را خاموش و روشن کنید.

تبریک می گوییم! شما توانستید گوشی خود را هک کنید.

پسورد: www.mobileha.com

نظرات 6 + ارسال نظر
کوروش 22 پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:11 ب.ظ

برنامه MapDrives v1.00 رو نمی تونم ساین کنم خواهش می کنم کمکم کنید
برای ساین از برنامه s603rdSigner استفاده می کنم فایل cer رو هم دارم.

کوروش 22 پنج‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:23 ب.ظ

برنامه MapDrivesv1.00 رو نمی تونم ساین کنم خواهش می کنم کمکم کنیدبرای ساین از برنامه s603rdSigner استفاده می کنم فایل cer رو هم دارم این ارو رو میده Errors Found in operation .

صادق شنبه 19 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

بابا رمزش چیه ؟ رمز فایل فشرده...

مجید دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ق.ظ

مشکل اصلی من تو ساین کردنه، خو اگه بتونم ساین کنم که دیگه نیازی به هک ندارم،
نمیشه اون فایلی رو که ما میخوایم ساین کنیم رو خودتون ساین کنید و ساین شدش رو بزارید تو سایت؟

علیرضا پنج‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ

بلد نیستم ساین کنم یاد بدین لطفاااااا

مهدی یکشنبه 18 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://www.mehdi333.blogfa.com

باسلام ایا میشود گوشی هایی که بلوتوث ندارند بلوتوث روی انها نصب کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد