تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

Splus Fake Caller 1.1 نرم افزاری برای تماس جعلی !

تا به حال شده که در جمعی از دوستان خود بوده باشید و آرزو می کردید برای فرار از مهلکه و دور شدن از جمع ،  یک نفر همین الان به شما زنگ بزنه ؟

شاید در چنین مواردی با یکی از دوستانتان هماهنگ می کنید که در فلان ساعت به من زنگ بزن … اما این راه حل همیشه جوابگو نیست و مشکلات خاص خودش را دارد .

نرم افزار Splus Fake Caller یک نرم افزار جالب برای گوشیهای سیمبیان نسخه سوم است که با استفاده از آن می توانید یک تماس جعلی داشته باشید …

می پرسید چگونه ؟

خیلی راحت … پس از نصب و اجرای نرم افزار زمان دقیقی را معین می کنید تا از یک شماره خاص به گوشی شما زنگ زده شود !

fake-call

کافی است زمان مورد نظر خود را وارد و شماره ای را که قصد دارید بر روی صفحه نماش گوشی نمایش داده شود (انگار که او به شما زنگ زده است)‌ را تعیین کنید و یا اسم مورد نظر خود را تایپ کنید ….

همه چی آماده است … گوشی را در جیب خود بگذارید … سر زمان تعیین شده گوشی شما به صدا در خواهد آمد و می توانید پاسخگوی تماس جعلی خود باشید !

نکته قابل توجه اینکه این قابلیت هیچ ارتباطی به سیم کارت ندارد و در واقع اصلا تماسی برقرار نمی شودو لذا هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت بلکه نرم افزار به صورت جعلی  زنگ خوردن یک تماس را برای شما به ارمغان می آورد .

استفاده های مفید زیادی می توانید از نرم افزار Splus Fake Caller کنید … مثلا فرض کنید در مسافرت و در جنگل هستید و در جایی که موبایل هیچ کدام از دوستانتان آنتن نمی دهد … خوب می توانید دست به کار شوید و یک تماس جعلی برای خود دست و پا کنید … حتما دوستانتان از به صدا در آمدن زنگ گوشی شما تعجب خواهند کرد و شما هم می توانید کلی تعریف و تمجید از مدل گوشی خود کنید که حتی در جایی که هیچ تلفن همراهی آنتن نمی دهد گوشی شما آنتن می دهد .

و صدها فکر و ایده دیگر که حتما خودتون بهتر از من می دونید …

دانلود Splus Fake Caller 1.1

حجم:  80 کیلوبایت

»‌ پسورد فایل فشرده: www.mobileha.com

» نکته : برای استفاده از این نرم افزار می بایست نرم افزار Flash Lite 2.0 بر روی گوشی شما نصب باشد