تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

و این بار تم ویندوز XP برای گوشی های سری 60

همان طور که در عنوان خواندید قصد معرفی یک تم فوق العاده زیبا برای گوشی های سری 60 نوکیا را داریم . همان طور که در تصاویر می بینید عکس پس زمینه این تم شبیه عکس پس زمینه ویندوز XP  می باشد . تا به حال چند تم ویستا را معرفی کردیم . و حالا و برای تنوع هم که شده یک تم ویندوز XP … نظر شما چیست ؟؟؟؟؟

دانلود این تم واقعا زیبا را به تمامی دارندگان گوشی های سری 60 نوکیا پیشنهاد می کنیم . با نصب این تم تمامی آیکون های گوشی شما تغییر می کند . فکر نمی کنیم توضیحات بیشتر باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

دانلود تم ویندوز ایکس پی برای سری 60 نوکیا با حجم 563 کیلوبایت

پسورد فایل فشرده : www.mobileha.com

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشید سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:49 ق.ظ http://www.kolbeyman.mihanblog.com

سلام وبلاگ زیبای داری بهت تبریک میگم واقعا حرف نداره کارت
دوست عزیز اگر مایل به تبادل لینک هستی من رو به اسم زیر لینک کن و تو قسمت نظرات به من خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم

(-_-)★★☺☻دانلود نرم افزار و کلیپ موبایل و آهنگ☺☻★★(-_-)

با تشکر


erfan دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://www.vergilgroup.ir

تم گوشی سامسونگ c3303i رو بذارید.

علی چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام تو رو خدا یه تم واسه ساسونگ s5560بذار دیگه خسته شدم از بس دنبال تم چرخیدم یه دونه هم پیدا نکردم.خیلی خیلی ممنون

محسن دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ http://tanhayeaval100.blogfa.com

تم ها نصب نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد