تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

W910

سونی اریکسون W910 :

مدل W910 سونی اریکسون با کارایی و ویژگی های پیشرفته به سری واکمن نیروی تازه می دهد . این گوشی کشویی باریک دارای ویژگی هایی مانند (HSDPA (3.6 Mbps و واکمن 3.0 است . W910 از نظر طراحی و اندازه ، گوشی های رقیب نوکیا را پشت سر می گذارد .
مزایا :

• (EDGE , HSDPA ( 3.6 Mbps ، بلوتوث با A2DP
• ویژگی های کنترل SensMe و Shake
• ساختار کشویی باریک
• واکمن 3.0
• کلیدهای اختصاصی دریافت و پایان تماس
• مرورگر سریع عکس
• صفحه نمایش 2.4 اینچ
• بلندگوی رادیو FM با RDS
• کارت حافظه 1GB یا (M2) 2GB ، کارت خوان M2 USB
معایب :

• ساختار کشویی استحکام کافی ندارد
• دوربین 2 مگاپیکسل بدون کانون اتوماتیک و فلش
• فقط 40MB حافظه داخلی دارد
• فیلمبرداری در وضوح QVGA در 15 fps
• کلیدهای نا مناسب عکس / بازی
• پوسته ای برای واکمن وجود ندارد
طراحی :

W910 سونی اریکسون طراحی زیبایی دارد و علیرغم کشویی بودن گوشی ضخامت آن فقط 12.5 میلی متر است . وزن گوشی 86 گرم می باشد . این گوشی کشویی جدید واکمن از مدل W580 باریکتر و سبک تر است . طراحی گوشی ساده و ظریف است و قسمت پایین آن دارای انحناء بطرف قاب پشت است . صفحه نمایش گوشی 2.4 اینچ است و صفحه کلید نیز ساختار مناسبی دارد که کنترل گوشی را آسان می کند . این گوشی در سه رنگ قرمز ، مشکی و برنزی ارائه می شود .   

بالای صفحه نمایش دوربین ثانویه کوچک VGA برای مکالمه تصویری وجود دارد که خروجی صدای گوشی نیز در امتداد آن مشاهده می شود . یک جفت کلید در دو طرف دوربین ثانویه و خروجی صدا قرار دارد که سونی اریکسون آنها را کلیدهای بازی می نامد اما بیشتر برای نرم افزار تصویر بکار می روند . کلید راست نمونه های کوچک تصاویر را نشان می دهد و کلید چپ برای باز کردن تصاویر انتخابی استفاده می شود . در حالت دوربین نیز یکی از آنها برای فعال کردن حالت شب و دیگری برای تنظیم حالت عکسبرداری و اندازه ویدئو بکار می رود . قرار دادن کلیدهای مربوط به CyberShot در یک گوشی واکمن با دوربین 2 مگاپیکسل بدون کانون اتوماتیک و فلش کمی عجیب بنظر می رسد . قرار گرفتن کلیدهای واکمن در قاب جلوی گوشی برای فعال کردن SensMe یا کنترل Shake تناسب بیشتری با ویژگی های W910 دارد . گوشی در حالت بسته به صورت یک مستطیل ساده است و با باز کردن درب کشویی آن کلیدهای کاراکتری مشخص می شوند . درب کشویی گوشی بخوبی کار می کند اگرچه در زمان باز بودن درب، قسمت بالای آن کمی لق می زند .  

با بسته شدن درب کشویی گوشی ، صفحه کلید بطور اتوماتیک قفل می شود و امکان غیر فعال کردن این ویژگی وجود ندارد . W910 کوچکترین و باریک ترین گوشی کشویی سونی اریکسون که استفاده از آن آسان است و به راحتی در کف دست جا می گیرد . کلید ولوم در طرف راست گوشی وجود دارد که در زمان گرفتن عکس یا مرور کردن در تصاویر برای زوم نیز از آن استفاده می شود . این کلید کمی برآمده است . محل کارت حافظه M2 ، کلید دوربین و محل مچ بند نیز در این قسمت وجود دارد .   

کلید Off / On در قسمت بالای این گوشی وجود دارد که برای سوئیچ سریع بین پروفایل های زنگ از آن استفاده می شود . کلید واکمن نیز در این گوشی در قسمت بالای تلفن مشاهده می شود که ویژگی Shake Control را نیز فعال می کند . در قسمت پایین W910 سونی اریکسون هیچ کلید یا سوکتی وجود ندارد و فقط آلارم واکمن در این قسمت مشاهده می شود . تصور می شود که میکروفن نیز جایی در طرف داخل درب کشویی قرار گرفته است .    

لنز دوربین 2 مگاپیکسل ، آرم سونی اریکسون و واکمن و بلندگو در قاب پشت گوشی وجود دارد . مکانیسم قفل کردن درب باتری واقعا پیچیده است . زیر درب باتری درب قسمت کشویی گوشی وجود دارد که قفل شدن و باز شدن درب باتری به وضعیت آن بستگی دارد . برای برداشتن درب باتری یک فشار کوچک کافی است .  

باتری گوشی از نوع (Li-Poly ( BST-39 با توان 930 mAh است که در حالت Standby حداکثر 400 ساعت و در مکالمه مداوم تا 9 ساعت دوام می آورد . نگهدارنده سیم کارت درست بالای باتری قرار دارد . بیرون آوردن سیم کارت نیز نسبتا آسان صورت می گیرد .

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد صادقی یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 11:43 ب.ظ http://http:/100aks.persianblog.ir

سلام
تم برای ۶۲۳۳ که زیبا باشه و نوشته هاش واضح باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد