تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

K660

سونی اریکسون K660 :

مدل K660 سونی اریکسون یک گوشی نسل سوم با طراحی ساده است که ویژگی های پیشرفته ای دارد . این گوشی علاوه بر HSDPA و مرور وب دارای قابلیت هایی مانند واکمن 3.0 ، صفحه نمایش QVGA ، طراحی سه Softkey و ویژگی Media Center است. K660 سونی اریکسون از چهار باند GSM پشتیبانی می کند که همچنین USB , EDGE و بلوتوث استریو گزینه های ارتباطی آن را تکمیل می کنند .
مزایا :

• صفحه نمایش QVGA با 262K رنگ
• پشتیبانی از چهار باند  ( 850 / 900 / 1800 / 1900 )GSM
• 32 مگابایت حافظه داخلی و محل کارت حافظه Memory Stick micro
• دوربین 2 مگاپیکسل
معایب :

• دوربین کانون اتوماتیک ندارد
• نرم افزار پخش موسیقی فاقد Shake Control و SenseMe است
طراحی :

ابعاد گوشی ١٠۴ x ۴٧ x ١۵ میلی متر و وزن آن 95 گرم است . K660 سونی اریکسون در دو رنگ سبز و سفید و طوسی و قرمز تولید شده است . طراحی گوشی ساده و شیک است . قاب جلوی آن از مواد پلاستیکی براق ساخته شده است که مانند آینه صیقلی می باشد . کلیدهای گرد کوچک روی صفحه کلید تاحدودی شبیه مدل K810 است . روی دکمه های پلاستیکی مشکی جز شماره آنها چیزی مشاهده نمی شود و حروف در فضای زیاد بین کلیدها قرار گرفته است . قاب پشت گوشی نیز پلاستیکی است .   

کناره های گوشی دارای نمای فلزی می باشد که درواقع از پلاستیک مشکی مات تشکیل شده است . این سطوح باریک جلوه زیبایی به گوشی می دهند اما اثر انگشت نیز روی آنها باقی می ماند که بدین دلیل باید مرتب گوشی را تمیز کنید . در دست گرفتن گوشی بسیار راحت است و کار کردن با آن نیز آسان می باشد .    

بلندگو و دوربین ثانویه VGA در بالای صفحه نمایش در قاب جلوی گوشی مشاهده می شود که آرم سونی اریکسون زیر آنها قرار دارد . محل کارت حافظه M2 در طرف چپ گوشی قرار دارد در حالی که کلید دوربین و کلید ولوم که کاملا تخت است در طرف راست مشاهده می شود. کلید دوربین فقط در صورت قفل نبودن گوشی فعال می شود .   

کلید گرد روشن / خاموش در بالای گوشی وجود دارد . در پایین گوشی نیز FastPort قرار گرفته است که از آن برای وصل کردن شارژر ، هدست و کابل داده استفاده می شود . محل ورودی صدای گوشی و محل بند مچ یا گردنی در دو طرف آن قرار دارد . این ترکیب مانند سونی اریکسون K850 است .  

لنز دوربین 2 مگاپیکسل با آینه خود نگاره و بلندگو در قاب پشت گوشی وجود دارد که آرم سونی اریکسون در طرف چپ آن مشاهده می شود . قاب پلاستیکی مات با قاب جلوی گوشی متناسب نیست . باتری گوشی از نوع Li-Ion ( BST-33 ) با توان 950 mAh است که در حالت Stand by حداکثر 330 ساعت و در مکالمه مداوم تا 9 ساعت دوام می آورد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد