تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

سونی اریکسون W902

بررسی سونی اریکسون W902 :

کمپانی سونی اریکسون گوشی جدید W902 را تا حدودی شبیه به مدل W980 طراحی و تولید کرده است . اگرچه این گوشی از نظر امکانات و ویژگی ها پیشرفته تر است . مدل W902 سونی اریکسون دارای یک دوربین 5 مگاپیکسل با کانون اتوماتیک و فلش LED ، کلیدهای اختصاصی موسیقی ، صفحه نمایش 2.2 اینچ QVGA با 262k رنگ و 25MB حافظه داخلی است که یک کارت حافظه 8GB M2 نیز در بسته بندی آن وجود دارد . صفحه نمایش گوشی با استفاده از شتاب سنج داخلی از قابلیت چرخش اتوماتیک برخوردار است . از آنجایی که این مدل گیرنده GPS ندارد ویژگی geotagging با استفاده از برج های سلولی محل کاربر را برآورد می کند . این گوشی عضوی از خانواده واکمن سونی اریکسون است که از رادیو FM با RDS و بلوتوث استریو نیز پشتیبانی می کند . W902 به نسل سوم و HSDPA نیز مجهز است . این گوشی در رنگ های مشکی ، قرمز و سبز از سه ماهه چهارم 2008 موجود می شود . 

ابعاد گوشی ۱۱۰ x ۴۹ x ۱۱.۷ میلی متر و وزن آن 99.8 گرم است . طراحی گوشی چندان جالب نیست و خیلی متفاوت از گوشی های قدیمی واکمن نمی باشد . اما با اینحال W902 مورد استقبال کاربران واکمن سونی اریکسون قرار می گیرد . کلیدهای موسیقی در طرف راست گوشی قرار دارند که امکان کنترل نرم افزار واکمن بدون نیاز به باز کردن برنامه را فراهم می کنند . این کلیدها درست در جایی قرار دارند که هنگام در دست گرفتن گوشی انگشتان دست روی آن قرار می گیرد . به این دلیل نرم افزار واکمن اغلب بطور تصادفی فعال می شود . از کلید واکمن برای دسترسی به نرم افزار واکمن 3.0 و برای کنترل واکمن با حرکت دادن گوشی استفاده می شود ، یعنی کاربر می تواند آهنگ ها را تغییر بدهد و حتی در کل PlayList بطور تصادفی آهنگ انتخاب کند .  

یک بلندگوی بزرگ در بالای قاب جلوی گوشی مشاهده می شود . خروجی صدای گوشی فقط یک چهارم از آن را تشکیل می دهد . دوربین مکالمه تصویری و حسگر نور محیط نیز در این قسمت قرار دارد .   

صفحه نمایش 2.2 اینچ W902 که دارای وضوح QVGA است و 262K رنگ را نشان می دهد نیز در پایین آن وجود دارد . میزان روشنایی صفحه نمایش در حد مطلوب است و از کیفیت تصویر خوبی برخوردار است .   

صفحه کلید گوشی ساختار مناسبی دارد . بین کلیدها فضای کافی فراهم شده است و کلیدها بخوبی واکنش می دهند . کلید حرکتی دایره ای شکل است که شش کلید کنترل و مرور در اطراف آن قرار دارند . کلیدهای Call و End اندازه خیلی کوچکی دارند .   

دو Softkey نیز وضعیت همانندی دارند . مرکز کلید حرکتی در واقع کلید اختصاصی دوربین است که اندازه بزرگی دارد و استفاده از آن آسان است .  

لنز دوربین 5 مگاپیکسل با فلش LED و بلندگو در قاب پشت گوشی قرار دارد . محل بند گوشی نیز در این قسمت در نظر گرفته شده است . لوگوی سونی اریکسون به صورتی در قاب پشت قرار دارد که موجب لق زدن گوشی هنگام قرارگیری روی یک سطح صاف می شود .    

کارت حافظه M2 و باتری BST-38 Li-PO زیر پوشش باتری وجود دارند . توان باتری 930 mAh است که در مکالمه مداوم تا 9 ساعت و در حالت Stand by حداکثر 380 ساعت دوام می آورد . خوشبختانه امکان بیرون آوردن کارت حافظه در زمان روشن بودن گوشی وجود دارد. ساختار W902 بقدر کافی مقاوم است . قاب پلاستیکی گوشی دارای چند قطعه فلزی نیز می باشد که آن را بطور کلی زیبا و مستحکم جلوه می دهد .

نظرات 3 + ارسال نظر
آذرنوش نظری دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:33 ق.ظ

aya rang haye in gooshi dar iran mojood ast?

گلسا شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 ب.ظ

سلام لطفا چند تم صورتی دخترانه

امیر دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ

تم سونی اریکسون w902 و نوکیا 6500 میخام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد