تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

نوکیا n78

یکی دیگر از مدل های جدید سری N که از سوی شرکت نوکیا معرفی شد مدل N78 می باشد . این مدل که دارای رنگ مشکی می باشد دارای 101.8 گرم وزن بوده و به ابعاد 113 x 49 x 15.1 mm می باشد . N78 دارای یک صفحه نمایش 2.4 اینچی از نوع TFT, 16M colors می باشد که دارای رزولوشن 320*240 پیکسل است .
از لحاظ حافظه این مدل دارای 70 مگابایت حافظه به صورت داخلی بوده و نیز دارای کارت حافظه ی microSD می باشد که قابلیت ارتقا را داراست . همچنین N78 دارای یک پردازنده ی ARM 11 369 MHz می باشد . N78 دارای GPRS class 10 , HSCSD , EDGE , 3G , Wlan , USB v2.0 micro و Bluetooth V2.0 with A2DP می باشد .


N78 دارای 2 دوربین می باشد که دوربین دوم این مدل جهت مکالمات بر روی آن تعبیه شده است . دوربین اول این مدل یک دوربین 3.15 مگاپیکسلی می باشد که به ابعاد 2048x1536 پیکس عکس برداری می کند . دوربین N78 دارای فوکوس اتوماتیک و فلاش می باشد که این دو سبب بهبود کیفیت عکس های گرفته شده می شود .
از دیگر مشخصات این مدل می توان به داشتن GPS و رادیو موج FM و Voice command/dial شاره داشت . همچنین N78 دارای سیستم عامل Symbian OS, S60 rel. 3.2 می باشد . از لحاظ باتری N78 در حدود 4 ساعت و نیم مکالمه ی پیوسته را پشتیبانی می کند و نیز گوشی می تواند به مدت 400 ساعت در حالت انتظار یا استندبای باقی بماند
.

نظرات 6 + ارسال نظر
سید عیسی افتخاری سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ

چند تا تم اول اینکه آیکون ها تغییری نکنند
با موضوعات ماشین طبیعت باشد
جالب باشد
نوکری

مجید شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:46 ب.ظ

salam man donbale theme shakh vase goshim migardam age tonesti vasam email kon plz mamnom

۲۰۰ی شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

نگران ریختنش نباشید با ۲۰۰۰ ریال راحت بریزید

ارشیا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.sisoko.blogfa.COM

سلام یک سوال داشتم
من n78دارم و هنگامی که می خواهم به n95 (8GB)آهنگ یا هر چیز دیگری بلوتوث کنم .نمی شود و آو هم نمی تواند برای من چیزی بفرستد و پیغام می دهد Unable... .لطفآ زودتر به من جواب دهید

رضا پنج‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://diplomats.persianblog.ir/

سلام به کمکت خیلی احتیاج دارم
من گوشیم ان 78 هست ولی فایلهای sis را ساپورت نمی کنه و فقط جاوارا اجرا میکنه
و فکر کنم اصلا انکار سیمبین نیست بهم بگید چیکار کنم خواهش با تشکر مرسی

Reza rahmani پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

خیلی خوبه
تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد