تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

معرفی گوشی نوکیا n96

طراحی و ساختار ظاهری

در ظاهر N96 بسیار شبیه به 8N81 گیگابایتی است . هم از لحاظ پوشش بدنه و هم از لحاظ کنترل ها . متأسفانه بدنه گوشی ، بخصوص پانل جلویی به سرعت کثیف می شود و اثر انگشت و چربی و گرد و غبار را جذب می کند .



ابعاد گوشی 18 × 55 × 103 میلی متر و وزن آن 125 گرم است که از N81 حدوداً 0.5 سانتی متر پهن تر است اما گرفتن آن در دست بسیار راحت است . به نظر می رسد این گوشی بیشتر استیل مردانه داشته باشد اما نمی توان گفت مورد توجه خانمها قرار نمی گیرد ، همانطور که N93 با آن ساختار حجیم، طرفداران زیادی در بین خانمها داشته و دارد به هر حال N96 یک گوشی بزرگ است که به راحتی در هر جیبی قرار نمی گیرد . در قسمت بالایی گوشی دکمه قفل گوشی ، دکمه روشن / خاموش گوشی و نیز جک 3/5 میلیمتری هدفون وجود دارد .



در کناره سمت چپ اسلات کارت حافظه Micro SD با پوشش پلاستیکی است . در کناره سمت راست 2 اسپیکر فلزی ، دکمه دوربین و دکمه تنظیم صدا قرار دارند . در پایین گوشی نیز سوکت USB و اسلات 2 میلیمتری شارژر قرار دارد .



N96 دارای سیستم کشویی دو طرفه که به سمت بالا و پایین حرکت می کند که با حرکت کشویی به سمت پایین دکمه های کنترل صدا و ویدیو دیده می شوند . این دکمه ها از جنس پلاستیک هستند و کاملاً مسطح هستند . در پشت گوشی از فلاش LED ، لنز دوربین 5 مگاپیکسلی CMOS ( که کاملاً شبیه دوربین N95 است ) به همراه فوکوس اتوماتیک وجود دارد .

در کنار لنز دوربین یک پایه کوچک قرار دارد که برای تماشای ویدیو کاربرد دارد . با باز کردن این پایه و قرار دادن گوشی روی یک سطح صاف به راحتی می توان فیلم مشاهده کرد . این پایه استحکام خوبی دارد .



منبع:gsm.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد