تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

تم

هر روز ۵ تم جدید(تم های درخواستی خود را در قسمت نظرات اعلام کنید)

ایرادات موبایل

منم از طرف خودم ممنونم


ارسال توسط : نگار | 29 تیر 1386 | 3:10 بֽظֽ
بابا تودیگه کی هستی
ممنونم

ارسال توسط : سیروس | 16 خرداد 1386 | 10:29 بֽظֽ
اگه میشه یه توضیحی در مورد ساخت عکس های اس ام اسی بدین

ارسال توسط : مجید | 1 اردیبهشت 1386 | 2:45 بֽظֽ
دستت درد نکنه

ارسال توسط : مصطفی | 21 آذر 1385 | 11:19 قֽظֽ
واقعا دستت درد نکنه خیلی هم سایتتون جامع است به امید دیدار

ارسال توسط : vahid panahi | 8 مهر 1385 | 1:59 قֽظֽ
سلام من حدوده 200 تا اس ام اسPictures از دوستم از طریق بلوتوث گرفتم ولی نمیتونم اونا رو از طریقه text maseg بفرستم لطفا راهنماییم کنید
------------------------------------
پاسخ مدیریت:
گوشی شما چیه؟

ارسال توسط : pouya | 7 مهر 1385 | 1:35 بֽظֽ
با سلام.اول ایمکه سایتتون یه دونست.دوم اینکه چطوری میتونم از کامپیوتر روی گوشیم مسیج تصویری بریزم

------------------------
پاسخ مدیریت :

دوست عزیز شما ابتدا فایل مربوطخ را از سایت دانلود کنید.
سپس ارتباط گوشی را برقرار کنید و سپس فایل های با پسوند Ota را در گوشی بریزید و در گوشی مشاهده کنید.
در بعضی گوشی ها این عکس های اس ام اس اجرا نمی شود
مانند : ۶۶۳۰ و ان ۷۰

ارسال توسط : وحید | 6 مهر 1385 | 1:15 قֽظֽ
من عکسهای sms رو چطوری روی گوشی k750بریزم؟
ممنون......

-------------------------
پاسخ مدیریت :

دوست عزیز در گوشی های جاوا این کار انجام پذیر نیست.
ولی با یک ترفند در سایت به زودی این کار امکان پذیر می شود.

ارسال توسط : masoud | 20 شهریور 1385 | 0:40 بֽظֽ
سلام من از کابل dku-5برای موبایل نوکیا3120 استفاده میکنم چطوری میتونم برای موبایلم این عکسها رو در قسمت پیامها قرار بدم.من این عکسها رو در قسمت گالری قرار میدم اما موقع فرستاده پیام موبایل پیغام خطا میدهد.ممنون.

---------------------
پاسخ مدیریت :

فکرکنم اشکال از پسوند باشد.
چه اروری میدهد ؟

ارسال توسط : حامد | 31 مرداد 1385 | 11:08 قֽظֽ
لطفا برنامه ای برای 6680 بدید که بتوونم با اون عکس اس ام اس بفرستم
ممنون

ارسال توسط : reza | 20 تیر 1385 | 0:10 قֽظֽ
منیه برنامه واسه ی ساختن عکس اس ام اس میخوام براmail کنید ممنون میشم اگه واسم بفرستین

ارسال توسط : vahid | 17 تیر 1385 | 3:23 قֽظֽ
با سلام و خسته نباشید
من بیشتر برنامه های سایت شما رو دانلود کردم اما رمزهاشو نتونستم پیدا کنم راهنمائیم کنید
با تشکر
جواد از نوشهر

ارسال توسط : جواد | 16 تیر 1385 | 0:48 بֽظֽ
باسلام و خسته نباشید
غرض از مزاحمت این بود که نتونستم رمز برنامه ota راپیدا کنم خواهش میکنم برام پیدا کنید
باتشکر
جواد رجبی

ارسال توسط : جواد | 16 تیر 1385 | 0:20 بֽظֽ
salam.lhshe kalame obore file ota va male kodhaye shakhsi nokia ro begid mamnon misham

ارسال توسط : ahmad | 4 خرداد 1385 | 2:50 قֽظֽ
رمز برنامه ota رو از کجا باید پیدا کنم ممنون میشم رمزشو بدین با تشکر

ارسال توسط : علی | 3 خرداد 1385 | 0:01 قֽظֽ
salam mamnoon az in barnameye bedard bokhor. kheili lotf kardin faghat mikhastam bedunam man mitunam in barnamaro ru gushie W550 nasb konam? mamnoon misham age javab bedin.

ارسال توسط : elnaz | 24 اردیبهشت 1385 | 7:19 بֽظֽ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد